کمپین پیاده روی در شهرستان دنا افتتاح شد
کمپین پیاده روی در شهرستان دنا افتتاح شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از افتتاح کمپین پیاده روی در شهرستان های  دنا و چرام با هدف ترویج ورزش بین زنان خبر داد. به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دنا غلامحسن آراسته مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا با اعلام این خبر گفت:بسیج همگانی پیاده […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از افتتاح کمپین پیاده روی در شهرستان های  دنا و چرام با هدف ترویج ورزش بین زنان خبر داد.
به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دنا غلامحسن آراسته مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا با اعلام این خبر گفت:بسیج همگانی پیاده روی با شعار قدم زنان به سوی سلامتی و با هدف ترویج ورزش و فعالیت بدنی در استان با تمرکز بر شهرستان‌های دنا و چرام شروع شد.
آراسته افزود: گروه هدف کلی این برنامه افراد سی تا هفتاد ساله ساکن استان کهگیلویه و بویر احمد و به خصوص این کمپین زنان خانه‌دار و کارمندان ساکن شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد را در بر‌می گیرد.
آراسته عنوان کرد: هدف کلی برنامه افزایش درصد افراد سی تا هفتاد ساله ساکن است که پیاده روی منظم و کافی دارند.
فاطمه نجفی مسئول واحد بیماریهای شبکه بهداشت و درمان هم در این زمینه گفت:مدت این برنامه ۲ ماه می باشد که پیاده روی برای زنان خانه دار و کارمندان و وی افزود: آموزش به مردان و زنان گروه هدف برنامه‌ریزی و پیاده روی صحیح و منظم خواهد بود.
نجفی گفت: در این پیاده روی منظم باید لباس و کفش مناسب برای انجام این عملیات تهیه کنیم و همچنین یک مسیر مشخص در روزهای اجرای کمپین برای گروه هدف انتخاب می شود
وی ادامه داد: هر روز حداقل نیم ساعت و یا یک روز در میان یک ساعت پیاده روی را باید انجام دهیم این برنامه باید در ذهن افراد بالای ۳۰ تا 70 سال به صورت منظم الگو برداری شود که ثمره آن افزایش درصد افراد ۳۰‌تا ۷۰ ساله که از پیاده روی منظم برخوردار هستند می باشد

به گزارش فریاد جنوب ،  مسیر پیاده روی در شهرستان دنا بلوار شهدا از فلکه نیروی انتظامی تا فلکه مادر می باشد
پیام پیام کمپین پیاده روی در شهرستان دنا و شهرستان‌های دیگر استان به شرح زیر می باشد آماده شویم/ برنامه ریزی کنیم/شروع کنیم.