مرگ یک نفر بر اثر سقوط از کوه در یاسوج/جزئیات امدادرسانی هلال‌احمر برای انتقال جسد متوفی
مرگ یک نفر بر اثر سقوط از کوه در یاسوج/جزئیات امدادرسانی هلال‌احمر برای انتقال جسد متوفی

در پی سقوط یک شهروند از ارتفاعات کوهی در یاسوج تیم‌های جمعیت هلال احمر وارد عملیات شده و جسد فرد متوفی را به دامنه کوه منتقل کردند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت 18:30 روز دوشنبه 18 فروردین ماه حادثه به هلال احمر اعلام شد و بلافاصله نیروهای امداد و نجات عازم […]

در پی سقوط یک شهروند از ارتفاعات کوهی در یاسوج تیم‌های جمعیت هلال احمر وارد عملیات شده و جسد فرد متوفی را به دامنه کوه منتقل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت 18:30 روز دوشنبه 18 فروردین ماه حادثه به هلال احمر اعلام شد و بلافاصله نیروهای امداد و نجات عازم محل حادثه شدند.

جهانبین گفت: تیم عملیاتی مرکزEOC جمعیت هلال احمر استان عملیات خود را آغاز کردند و ساعت 21:30 این عملیات در ارتفاعات کوه کهکلون یاسوج به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: طی تماس با معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مساعد نبودن حال فردی در ارتفاعات منطقه تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد بلافاصله تیمی سه نفره از مرکز EOC جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: آقای احمدی نجاتگر فعال و برجسته خود را به فرد مصدوم رساند و متوجه شد که نامبرده هیچ گونه علائم حیاتی ندارد که بلافاصله با همکاری دیگر نجاتگران و تیم آتش نشانی و اورژانس جسد فرد متوفی به پایین منتقل و تحویل آمبولانس آتش نشانی یاسوج شد.

گفتنی ست فرد متوفی حمید زمانی رئیس اداره اصناف شهرستان بویراحمد می باشد.