مرگ یک گردشگر در آبشار یاسوج بر اثر یک سهل انگاری
مرگ یک گردشگر در آبشار یاسوج بر اثر یک سهل انگاری

به گزارش خبرنگار فریاد جنوب از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت راننده خودروی پژو پارس در آبشار یاسوج خبر داد. بر اساس اساس این گزارش ، جلال پوران فرد پنجشنبه شب با اشاره به جزئیات خبر، افزود: در ساعت ۱۹ و ۴۰ […]

به گزارش خبرنگار فریاد جنوب از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت راننده خودروی پژو پارس در آبشار یاسوج خبر داد.
بر اساس اساس این گزارش ، جلال پوران فرد پنجشنبه شب با اشاره به جزئیات خبر، افزود: در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه در پی اعلام خبری مبنی بر زیر گرفتن راننده خودرو در باغی تفریحی در آبشار یاسوج، بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.
پوران فرد با بیان اینکه پژو پارس در یکی از باغات آبشار پارک بود، تصریح کرد: توسط راننده خودرو سنگ از جلوی لاستیک برداشته می شود ولی به علت بی توجهی متاسفانه خودرو در شیب به حرکت در می آید و لاستیک از روی سینه راننده خودرو عبور می کند که متأسفانه به علت آسیب جدی و خونریزی داخلی اقدامات احیا برای این مصدوم بی نتیجه ماند.
وی ابراز داشت: این راننده ۵۴ ساله به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد که به علت شدت جراحات قبل از رسیدن تکنسین بربالین بیمار فوت کرده بود.
پوران فرد خاطرنشان کرد: این راننده ۵۴ ساله اهل شهرستان اصفهان بوده که جهت مسافرت به یاسوج آمده بود