مصاحبه اختصاصی رئیس دانشگاه یاسوج با فریادجنوب   ؛اندرزیان به معاونت دانشگاه نخواهد رسید/احکام دانشگاه صرفا توسط خودم  صادرمی شود/دانشگاهی ناشناخته در دنیا هم اکنون درجایگاه  دهم قرار دارد/امیدوارم دکتر یزدان پناه به سلامت از این مساله ای که مواجه هستند ،عبورکنند
مصاحبه اختصاصی رئیس دانشگاه یاسوج با فریادجنوب   ؛اندرزیان به معاونت دانشگاه نخواهد رسید/احکام دانشگاه صرفا توسط خودم  صادرمی شود/دانشگاهی ناشناخته در دنیا هم اکنون درجایگاه  دهم قرار دارد/امیدوارم دکتر یزدان پناه به سلامت از این مساله ای که مواجه هستند ،عبورکنند

رئیس دانشگاه یاسوج در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه کتاب و دومین جشنواره مطبوعات یاسوج با حضور در غرفه فریاد جنوب به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد. عریان در واکنش به خبری مبنی بر احتمال انتصاب حجت‌الاسلام اندرزیان در معاونت فرهنگی دانشگاه گفت: این موضوع هیچ گاه مطرح نبوده و یک بار هم در محیط […]

رئیس دانشگاه یاسوج در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه کتاب و دومین جشنواره مطبوعات یاسوج با حضور در غرفه فریاد جنوب به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

عریان در واکنش به خبری مبنی بر احتمال انتصاب حجت‌الاسلام اندرزیان در معاونت فرهنگی دانشگاه گفت: این موضوع هیچ گاه مطرح نبوده و یک بار هم در محیط دانشگاه نشنیدم.
وی در پاسخ به اینکه « اخباری از درون دانشگاه به بیرون منتشر می شود که این پایگاه خبری آن را رد وتایید نمی کند و می گوینددر اتاق فکر حضرتعالی ممکن است کسانی باشند که خط و خطوط را به سمت اصولگرایی ببرندو نا امیدی در جبهه اصلاحات بوجود آید با توجه به حساسیت گرایش های سیاسی در استن آیا انتصاب اصولگرایان در دانشگاه به صلاح استان هست یا نه و اگر بوده به چه دلیل؟» افزود:

احکام دانشگاه را معمولا رئیس دانشگاه صادر می کند چنین چیزی هیچ گاه نه مطرح شده نه کسی از من پرسیده فکر می کنم سایتی که چنین خبری می زند ارزش و اعتبار رسانه خود را تنزل می دهد.

وی تصریح کرد: رسانه ها باید به شنیده ها اکتفا نکرده
پایه یک خبر را مطمئن شوند بعد از حاصل شدن اطمینان انتشار دهند
عریان تأکید کرد: در دانشگاه احکام را خود من به نتیجه می رسم و منصوب می کنم کسی دخالت ندارد این موضوع(انتصاب معاون فرهنگی) هیچ گاه مطرح نبوده و یک بار هم در محیط دانشگاه نشنیدم.
این مسؤول در خصوص سوالی مبنی بر بی اخلاقی در کمیته انتصابات نیز گفت که
کمیته ای به اسم انتصابات نداریم.

وی ادامه داد:
در برخی از مدیریت ها مانندمدیر گروه و رئیس دانشکده برخی انتخابی است بعد از آن ما شرح وظایف را به او مطرح می کنیم
و در واقع هماهنگی ایجاد می شود

وی گفت:رشد های علمی دانشگاه بر اساس همین مسائل است که بدون شناخت انتصاب نمی کنیم.

رئیس دانشگاه یاسوج سوال به مدیریت خود چه نمره ای می دهید را اینچنین پاسخ داد که
توفیق و عدم توفیق تنها دست مدیر نیست به شرایط بودجه اقتصاد وضعیت مدیریت سازمان میزان اعتقاد به دانشگاه و دیگر شرایط بستگی دارد .

عریان اظهار داشت: مدیران دانشگاه همه هم و غم خود را گذاشتند و همه تلاش در جهت رشد دانشگاه بوده است.
وی گفت: دانشگاهی که در دنیا ناشناخته بود شش سال قبل رتبه 46 بود و دو سال گذشته به رتبه چهاردهم رسید الان هم در بین 10 دانشگاه برتر قرار دارد .

عریان تصریح کرد:با این حال به اهداف ترسیم شده برای رشد دانشگاه هنوز نرسیدیم.

دکتر عریان در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب به کارگرفتن نیروهای بدون ضابطه در استان چنین پاسخ داد

نیرویی بی‌ضابطه گرفتن مثل یک مغز کاملاً تکامل نیافته می‌ماند که سنگ بزرگی می ماند که بیرون اوردن ان سنگ ازچاه بسیار سخته ووقتی یک نفر از این افرادر را بخواهید اخراج کنید مسئولین مدعی می شوندکه ،ان کسانی که بدون ضابطه وبدون اینکه شایسته سالاری را درنظر بگیرند ،چه گناهی دارد فرزند آن روستایی که کسی را ندارد ولی مستعد ترین ،عالم ترین بوده ودرآموزش ها بهترین وضعیت داشته ،خوش فکرو خلاق و کارآفرینه و من این شخص را که بهترین بوده به کار نمی گیرم ولی پسرخاله وخواهر خودم راجذب می کنم .
ما همین سختی ها ی که الان دکتر یزدان پناه داشته ،ما هم داشتیم ،ما از همه دانشگاه هاحمایت می‌کنیم، تمام دانشگاه ها را یکی می‌دانیم، دانشگاه علوم پزشکی برای من مثل دانشگاه یاسوج است وامید دارم ایشون بتواند با این مساله ای که هم اکنون مواجه هستند با سلامت عبورکنند،چون ما عذر۹ نفر را خواستیم وایشان عذر ۲۰۰نفر به بالا را خواستند.