معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:  استاندارد نقش موثری در توسعه پایدار دارد/ لزوم استفاده بهینه از ظرفیت دانشگاه ها برای برون رفت از مشکلات استان
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:  استاندارد نقش موثری در توسعه پایدار دارد/ لزوم استفاده بهینه از ظرفیت دانشگاه ها برای برون رفت از مشکلات استان

  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندارد سازی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جذب مصرف کننده دارد. به گزارش فریاد جنوب ، آذر صفایی نیا در همایش روز جهانی استاندارد که با حضور فرزانه انصاری سرپرست پژوهشگاه استاندارد و جمعی از تولیدکنندگان برتر استان برگزار شد،اظهار داشت: بدون […]

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندارد سازی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جذب مصرف کننده دارد.

به گزارش فریاد جنوب ، آذر صفایی نیا در همایش روز جهانی استاندارد که با حضور فرزانه انصاری سرپرست پژوهشگاه استاندارد و جمعی از تولیدکنندگان برتر استان برگزار شد،اظهار داشت: بدون شک توسعه صنعت و اقتصاد در گرو استانداردها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از خدمات مجموعه استاندارد در استان، بیان کرد: نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولید کنندگان در صورت رعایت استانداردها از این موضوع منتفع می شوند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت استانداردها و قوانین باید شاهد خسارات جبران ناپذیر در عرصه تولید باشیم و همچنین طیف وسیعی از مردم متضرر می شوند.

صفایی نیا گفت: می طلبد برای پربارترشدن و تجارب اندیشه این همایش ها در آینده به صورت منطقه ای برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از علل وجود این دستاوردهای مطلوب از سوی استاندارد هم اندیشی با جامعه دانشگاهی است، اظهار داشت: وجود تفاهم نامه با دانشگاه های استان موجب ارتقای کیفیت محصولات در استان شده است.

صفایی نیا ابراز کرد: نباید بگذاریم اندیشه ها و پژوهش ها در کتابخانه ها بایگانی شود بلکه باید متناسب با مقتضیات زمانی و در مسیر ارتقا کیفیت و علمی نمودن استانداردها از این فناوری ها استفاده کنیم.

وی آغاز حرکت مجموعه استاندارد استان را خوب توصیف کرد و افزود: امید است این حرکت تداوم داشته باشد.

معاون استاندار تصریح کرد: استاندارد بسترساز توسعه پایدار است.

وی خواستار همراهی اصحاب رسانه با مجموعه استاندارد استان شد و گفت: رسانه ها در ارتقای آگاهی های عمومی و تبیین برندهای اثرگذار و منطبق بر استاندارد در صنعت اقتصاد نقش موثری دارند.