حسینعلی امیری جمعه شب در سرکشی از خانواده شهید کرامت ایزدپناه در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران امروزه به یک برنامه راهبردی و از روکردهای اساسی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری تبدیل شده است. امیری ادامه داد که سرکشی و […]

حسینعلی امیری جمعه شب در سرکشی از خانواده شهید کرامت ایزدپناه در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران امروزه به یک برنامه راهبردی و از روکردهای اساسی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری تبدیل شده است.
امیری ادامه داد که سرکشی و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان یک سنت حسنه اکنون به زیر مجموعه های دولت اعم از وزیران، معاونان رئیس جمهوری ، استانداران و حتی سطوح میانی نظام اداری تعمیم یافته و سرمشقی برای همه مدیران اجرایی شده است.
وی همچنین امنیت، آرامش و عزت امروز جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون را مدیون از خودگذشتگی ها و فداکاری خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دانست.
امیری تاکید کرد که حامل پیام ارادت رئیس جمهوری به خانواده معزز شهید کرامت ایزدپناه و مردم ولایتمدار، وفادار، سلحشور و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد هستم.
شهید فرهنگی کرامت ایزدپناه نخستین شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس است.
توجه ویژه و ارایه خدمات امیدبخش به جامعه ایثارگران براساس داده های آماری و احیای بسیاری از حقوق مغفول مانده این قشر به اذعان اعضای این جامعه، از وجوه برجسته اقدام ها و دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید ظرف پنج سال گذشته است.
در راستای اجرای طرح سپاس و سرکشی از خانواده های معزز شهدا، جانبازان در طول پنج سال گذشته افزون بر 29 هزار و 433 مورد سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران این استان انجام شده است.