معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:  طرح مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد باید تا پایان تابستان تکمیل شود   
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:  طرح مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد باید تا پایان تابستان تکمیل شود   

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت تکمیل مسکن مهر پایان تیرماه سال جاری است. به گزارش فریاد جنوب ؛عزیز فیلی در نشست شورای مسکن اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان باید تا پایان تیرماه به وظایف خود عمل کنند. معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه صورت مجلس […]

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت تکمیل مسکن مهر پایان تیرماه سال جاری است.

به گزارش فریاد جنوب ؛عزیز فیلی در نشست شورای مسکن اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان باید تا پایان تیرماه به وظایف خود عمل کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه صورت مجلس تفکیکی از سوی  اداره ثبت اسناد شد و گفت: شهرداری های استان نیز باید تا پایان تیرماه نسبت به کاشت چمن و درخت کاری محوطه مسکن های مهر اقدام کنند.

فیلی تاکید کرد: شهرداری یاسوج  عملیات اجرایی پل دسترسی و جاده دسترسی مسکن مهر سروک را آغاز و انجام دهد.وی بر اجرای مصوبات تاکید کرد و افزود: ۲ مرداد آخرین مهلت ارائه گزارش به شورای مسکن است.

فیلی با اشاره به مسکن امید، مسکن مشارکتی و طرح اقدام ملی مسکن، عنوان کرد: هفته آینده نشست ویژه ای در این خصوص برگزار می شود.

فیلی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید رونق تولید مسکن است، اظهار داشت: طرح های جدیدی در این زمینه از سوی دولت ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: اهتمام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بر این است که به عنوان پنجمین استان کشور پروژه مسکن مهر را تا پایان تابستان ببندد.