موحد: در مجلس آدم گمنامی نبودم / هر جا معامله‌ای کردم برای مردم بود / من مولد کمیته‌برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها بودم / ماجرای آمدن «حسن روحانی» به خانه موحد
موحد: در مجلس آدم گمنامی نبودم / هر جا معامله‌ای کردم برای مردم بود / من مولد کمیته‌برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها بودم / ماجرای آمدن «حسن روحانی» به خانه موحد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده روز  جمعه 9 فروردین ماه 98در نشست با جوانان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اشاره به بیانیه ی گام دوم انقلاب، با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جوان گرایی تاکید داشتند و اظهار کرد: […]

وی با بیان اینکه به ارتباط با مردم اعتقاد داریم و به آن التزام داریم، سعی کردیم این ارتباط را به تمام معنا حفظ کنیم، تاجایی که مردم هم خودشان گاهی گلایه می کردند، افزود: تنها نیروگاهی که در بهبهان به سرانجام رسید، نیروگاهی بود که من در هیئت دولت آن را پیگیری می‌کردم. فرودگاه بهبهان را من پیگیری کردم.
حجت الاسلام موحد گفت: من یک طلبه هستم و به عنوان یک طلبه وقت برای من مهم نبود، کس برای من مهم نبود و هر جا یک معامله انجام دادیم، معامله مان برای مردم بود.
موحد با بیان اینکه همین آقای روحانی که الان دسترسی به او از محالات است، افزود: در بهارستان خانه من بود، ایشان می خواست بیاید خانه من، وقتی آمد دید که پله اول تا پله آخر روی هم کفش ریخته است و با صدای کوچک صدا زد مرا که «سید محمد»، این همه جمعیت را برای من دعوت کرد، گفتم نه. بعد گفتم؛ این جمعیت، جمعیتی است که هزار تومان ندارد به مسافر خانه بدهد. می آیند، اینجا شب می‌خوابند و صبح هم می روند به دنبال کارشان.
نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: آقای باهنر همسایه من بود، یک روز مرا کنار کشید و گفت: آقای موحد من از همسایگی شما عاجز شدم از بس که تلفن خانه من را به جای خانه شما گرفتند.
وی افزود: من یک آدم چند بعدی بودم، موحد طرفدار پیمانکار و این افراد و آن افراد هستند. کدام پیمانکار طرفدار من هست یکی از آنها را نشان من بدهند.
حجت الاسلام موحد گفت: همین توده مردم با من در تماس بودند و من طرفدار آنها بودم و هستم.
وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: این عزتی که خدا به من داده، متعلق به من نیست. متعلق به مردم است و اینکه بگویم تو به من رأی دادی، تو با کی بودی؟ تو کجا بودی؟ معنا ندارد.
موحد گفت: مرام ما و مکتب ما این دیدگاه امام حسین(ع) است که می فرمایند: بدانید که وقتی خداوند کسی را به شما ارجاع می‌دهد، نعمتی است از طرف خدا. بر همین اساس و دیدگاه سعی کردیم آبروی مختصری که داریم کانالیزه بکنیم و در یک محدوده قرارش بدهیم.
وی همچنین بیا کرد: همگام با محرومیت زدایی و مبارزه با محرومیت و مطالبه گری حق مردم در مجلس یک آدم گمنام نبودم. جاهایی که باید نمود داشته باشیم. نمود داشتیم چه در لوایح و قوانین.
موحد گفت: اگر امروز در شهرستان‌ها کمیته برنامه ریزی وجود دارد، مولدش موحد هست. شما بروید در تاریخ قانون گذاری آن را ببینید.
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ افزود: جاده پاتاوه-دهدشت که خیلی از آن بهره مند شدم. در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد آن موقع آقای ترکمان وزیر راه بود و به من گفت راهی که این جاده را در مصوبات سفر بگذارم این هست که دست از سووال از من برداری که من گفتم دستم از سووالم بر می دارم و این معامله را می‌کنم.