خیانت نتیجه اعتماد صاحب کار به شاگرد خوددر کهگیلویه وبویراحمد
خیانت نتیجه اعتماد صاحب کار به شاگرد خوددر کهگیلویه وبویراحمد

  رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که از اعتماد صاحب کار خود سوءاستفاده کرده و مبلغ 60 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده بود خبر داد. به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد” روح الله شهبازی پور” در تشریح این خبر اظهار کرد: در […]

 

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که از اعتماد صاحب کار خود سوءاستفاده کرده و مبلغ 60 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده بود خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد” روح الله شهبازی پور” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که مبلغ 60 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است بلافاصله بررسی موضوع توسط کارشناسان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تلاش گسترده و شبانه روزی متهم را که شاگر صاحب مغازه بوده را شناسائی که ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت: با سوءاستفاده از اعتماد صاحب کار خود، در یک فرصت مناسب اقدام به فعال سازی رمز اینترنتی کارت بانکی وی نموده و پس از اخراج از کار و به انگیزه انتقام‌جویی طی چند مرحله اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکی کرده است.

شهبازی پور با اشاره به اینکه اکثر کلاهبرداری‌ها در نتیجه اعتماد بی‌جا به اطرافیان می باشد، گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و خود شخصاً عملیات بانکی را انجام دهند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جهت اطلاع از تراکنش‌های حساب‌های بانکی خود، سامانه پیامکی مربوط به حساب‌های بانکی را فعال نموده تا در اسرع وقت از تراکنش‌های آن اطلاع پیدا کنید تا در صورت برداشت غیر مجاز به سرعت بتوانید مانع از ادامه برداشت های بیشتر شوید.