نتیجه ساماندهی وانت بارهای میوه فروش زیر جمعه بازار:راه افتادن آشغال میوه در خیابان
نتیجه ساماندهی وانت بارهای میوه فروش زیر جمعه بازار:راه افتادن آشغال میوه در خیابان

نپایگاه خبری فریاد جنوب:از چند ما قبل تعداد زیادی از وانت بارهای میوه فروش توسط شهرداری یاسوج در حد فاصل جمعه بازار تا میدان مقاومت در پیاده رو ساماندهی شدند. این اسکان بدون مطالعه و برنامه ریزی موجبات ایجاد مشکلات عدیده ای برای شهروندان شد که از جمله این مشکلات می توان به ترافیک شدید […]

نپایگاه خبری فریاد جنوب:از چند ما قبل تعداد زیادی از وانت بارهای میوه فروش توسط شهرداری یاسوج در حد فاصل جمعه بازار تا میدان مقاومت در پیاده رو ساماندهی شدند.

این اسکان بدون مطالعه و برنامه ریزی موجبات ایجاد مشکلات عدیده ای برای شهروندان شد که از جمله این مشکلات می توان به ترافیک شدید خصوصا در ساعت های پر ترافیک و همچنین با ریختن آشغال میوه چهره زشتی به یکی از ورودی های شهر یاسوج بخشیده است مشکلات بهداشتی زیادی را در پی خواهد داشت.

در روزهای بارانی همچون امروز راه افتادن آب باران و همراه شدن آشغال میوه ها در خیابان منتهی به میدان مقاومت و همچنین نبود یک جدول برای هدایت این آب و آشغال های همراه آن باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای مردم و رفتگران زحمتکش شهرداری و همچنین ایجاد منظره ای زننده در این خیابان و میدان شده است.

از مسئولان شهرداری انتظار می رود هر چه سریعتر برای رفع این مشکل و جابجایی وانت بارها اقدامات لازم را انجام دهند.

این پایگاه تا رفع این مشکل پیگیری های لازم را اجانم خواهد داد تا یکی از مشکلات مردم در این بخش رفع شود.