نصب چند المان شهری جدید در یاسوج/ رنگ آمیزی بدنه های شهری
نصب چند المان شهری جدید در یاسوج/ رنگ آمیزی بدنه های شهری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از نصب چند المان جدید شهری خبر داد. به گزارش فریاد جنوب ، فرشاد صادقی با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به سفرهای تابستانی چند المان کوچک در ورودی ها و‌ پارک های شهر یاسوج نصب در حال نصب است. وی گفت: چند المان تاکنون نصب شده […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از نصب چند المان جدید شهری خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب ، فرشاد صادقی با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به سفرهای تابستانی چند المان کوچک در ورودی ها و‌ پارک های شهر یاسوج نصب در حال نصب است.

وی گفت: چند المان تاکنون نصب شده و المان های دیگری نیز در کارگاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در حال ساخت است که پس از تکمیل نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز یاسوج ابراز داشت: همه این المان ها توسط نیروهای واحد زیباسازی و با هزینه بسیار کمتر از قیمت المان های موجود در بازار و با کیفیت به مراتب بالاتر ساخته و نصب شده است.

صادقی بیان کرد: المان های ساخته شده برگرفته از طبیعت و محیط زیست استان هستند.

فرشاد صادقی همچنین از نقاشی و رنگ آمیزی بدنه های شهری شامل سرویس های بهداشتی، ایستگاه های اتوبوس و آبخوری پارک ها خبر داد و گفت: رنگ آمیزی بدنه های شهری سال گذشته شروع شده و امسال نیز در چند نقطه اجرا شده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه گاها شاهد چسباندن پوستر و یا استفاده از رنگ در این فضاها هستیم که امیدواریم شهروندان عزیز و دلسوز در حفظ و‌ نگهداری این آثار ما را همراهی کنند، چرا که «شهر خوب را شهروند خوب می سازد»

نظرات کاربران