هاشمی‌پور: در صورت اعتماد دوباره مردم طرح‌های نیمه تمام را تکمیل خواهم کرد
هاشمی‌پور: در صورت اعتماد دوباره مردم طرح‌های نیمه تمام را تکمیل خواهم کرد

به گزارش فریاد جنوب،عدل هاشمی‌پور امروز با حضور  در شعبه ثابت شهری واقع در هلال‌احمر دهدشت رأی خود را به صندوق انداخت. هاشمی‌پور پس از انداختن رأی به صندوق در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: از حضور مردم در شورآفرینی انتخابات و همه دست اندرکاران و عوامل برگزاری تشکر می‌کنم. این نامزد انتخابات […]

به گزارش فریاد جنوب،عدل هاشمی‌پور امروز با حضور  در شعبه ثابت شهری واقع در هلال‌احمر دهدشت رأی خود را به صندوق انداخت.

هاشمی‌پور پس از انداختن رأی به صندوق در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: از حضور مردم در شورآفرینی انتخابات و همه دست اندرکاران و عوامل برگزاری تشکر می‌کنم.

این نامزد انتخابات مجلس افزود: در نطق‌های انتخاباتی اعلام کردم در صورتی که مردم برای بار دوم اعتماد کنند همه تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بکار خواهم گرفت.

هاشمی‌پور در پاسخ به این سؤوال که در صورت عدم راهیابی به مجلس چه عکس العملی خواهید داشت، تصریح کرد: خدمت را صرفا در نمایندگی نمی‌بینم همان طور که سابقه 37 سال خدمت در عرصه‌های مختلف دارم.

وی ادامه داد: اگر برنده انتخابات نشدم اولین کسی خواهم بود که بامداد سوم اسفند ماه به منتخب تبریک گفته و اعلام همکاری خواهم داشت و توصیه می‌کنم طرح‌های بزرگ و نیمه تمام را تکمیل کند.

هاشمی پور گفت: از حضور مردم در شورآفرینی انتخابات تشکر می کنم مردم در در همه صحنه ها بموقع حاضر شدندامروز هم پای صندوق رأی حضور را پرشور دیدم  از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات قدردانی می کنم.

این نامزد انتخابات مجلس یازدهم افزود: کارهای زیربنایی در حوزه انتخابیه کلید خورده نیاز به تلاش دارد و بهره برداری از آنها کهگیلویه را از بن بست و محرومیت خارج می کند.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.