نماینده مردم کهگیلویه در نطق امروز یکشنبه ۱۸فروردین مجلس گفت: امروز نباید دنبال مقصر بگردیم و باید برای مدیریت بحران کشور فکری کرده و دولت و مجلس در کنار نیروهای مسلح قرار گرفته تا بتوانیم از بحران فعلی عبور کنیم. عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در صحن […]

نماینده مردم کهگیلویه در نطق امروز یکشنبه ۱۸فروردین مجلس گفت: امروز نباید دنبال مقصر بگردیم و باید برای مدیریت بحران کشور فکری کرده و دولت و مجلس در کنار نیروهای مسلح قرار گرفته تا بتوانیم از بحران فعلی عبور کنیم.

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در صحن علنی از نیروهای مسلح به واسطه حضورشان همانند گذشته در تمام بحران‌ها قدردانی می کنم چرا که این حضور به موقع در پی لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و مردم برای کمک به مردم بوده است.

وی افزود: آقای روحانی رئیس‌جمهور، وزرا، هیأت دولت، نمایندگان مجلس و هیئت رئیسه، ملت ایران مشکلات معیشتی و اقتصادی و بیکاری جوانان را در سال‌های گذشته داشت که البته همه مشکلات را نمی‌توان به بیرون از مرزها دانست چرا که رفتار و دشمنی و مخالفت‌های عجیب و غریب آنها برای ما تجربه شده است.

هاشمی پور تصریح کرد: امروز که مردم همانند دوران دفاع و جنگ تحمیلی آواره شده و کشاورزی و دامداری آنها از بین رفته و جاده های ارتباطی شان قطع شده و مردم محتاج و نیازمند آذوقه و امکانات اولیه هستند پیشنهاداتی دارم.

وی افزود: باید مردم سیل زده را در جای مناسب اسکان داده و برای حفاظت از اموال سیل‌زدگان امنیت آنها را مورد توجه قرار داد ضمن اینکه کارشناسی دقیقی از خسارت تأخیر صورت گیرد و اطلاع رسانی دقیق و به موقعی برای کمک مردم از سویی رسانه ها صورت گیرد.

هاشمی پور گفت: سیل اخیر 2 هزار میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کرده است ضمن این که عشایر و دامداران استان و جاده های ارتباطی آنها به طور کامل قطع شده است.

وی گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت بحران و ادارات کل اجرایی و هلال احمر و تقدیر می‌کنم که هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

هاشمی پور افزود: امروز نباید دنبال مقصر بگردیم و باید برای مدیریت بحران کشور فکری کرده و دولت و مجلس در کنار نیروهای مسلح قرار گرفته تا بتوانیم از بحران فعلی عبور کنیم.