صبح امروز برخی از متقاضیان آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در دانشگاه یاسوج در تماس با این رسانه از احتمال لو رفتن سوالات آزمون خبر دادند . یکی از متقاضیان گفت : قرار بود ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز آزمون در دانشگاه یاسوج برگزار شود اما متاسفانه تا ساعت ده صبح اجازه ورود به […]

صبح امروز برخی از متقاضیان آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در دانشگاه یاسوج در تماس با این رسانه از احتمال لو رفتن سوالات آزمون خبر دادند .

یکی از متقاضیان گفت : قرار بود ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز آزمون در دانشگاه یاسوج برگزار شود اما متاسفانه تا ساعت ده صبح اجازه ورود به محل برگزاری آزمون را به شرکت کنندگان ندادند .

وی گفت : ساعت ده و نیم صبح سوالات توزیع شد اما بنا به شبهاتی که در ارتباط با لو رفتن سوالات وجود داشت داوطلبین اعتراضات خود را به گوش برگزار کننندگان رساندند .

در همین حال یکی از شرکت کنندگان در این آزمون هم در گفت و گو با  رسانه های محلی استان  ماجرا را اینگونه تعریف کرد و گفت: این آزمون قرار بود راس ساعت ۸:۳۰ دقیه برگزار شود اما تا ساعت۹:۳۰ دقیقه شرکت کنندگان منتظر سوالات بوودند و خبری از توزیع سوالات نشد.

وی بیان کرد: بعد از دقایقی از بلند گو اعلام کردند که آزمون نیم ساعت با تاخیر شروع می شود که این موضوع موجب شک و شبهه در نحوه برگزاری آزمون و شروع اعتراض ها شد و شرکت کنندگان فریاد زدند که سوالات لو رفته است.

این شرکت کننده افزود: بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون با دیدن این وضعیت اعلام کردند که در آزمون شرکت نخواهند کرد و این اعتراض ها تا ساعت ۱۰ به طول انجامید و مسئولان برگزاری آزمون نیز اعلام کردند که سوالات تا ساعت ۱۰: ۱۰ دقیقه آماده است.

وی بیان کرد: این درحالی بود که قبل از شروع امتحان از مخزن درباره آماده بودن سوالات توسط شرکت کنندگان سوال پرسیده شده بود و عنوان کردند که سوالات اماده است .

این خانم شرکت کننده در آزمون ابراز داشت: بعد از این ماجرا مسئولان برگزاری ازمون اعلام کردند سوالات آزمون یاسوج اشتباهی به دهدشت فرستاده شده است و سوالات دهدشت در یاسوج است .

وی عنوان کرد: با دیدن این اوضاع و احوال این سوال برای شرکت کنندگان در آزمون پیش آمد که چگونه سوالات از دهدشت یک ساعته به یاسوج آورده می شود به همین خاطر انها کارت ورود به جلسه خود را پاره کردند و از شرکت در ای آزمون صرفنظر کردند.

حال باید دید مسئولان برگزاری این آزمون چه پاسخی در این زمینه خواهند داشت.

گفتنی است ۴۶۸۷ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد متقاضی شرکت در این آزمون هستند، و در شهرستانهای بویراحمد و دنا ۲۷۲۴ نفر (محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۱۳۱۲ نفر (محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت ۶۵۱ نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده می‌باشند.