هشدار جدی سردار انصاری به رانندگان متخلف در استان/ خودروهایتان را توقیف می کنیم
هشدار جدی سردار انصاری به رانندگان متخلف در استان/ خودروهایتان را توقیف می کنیم

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای کنترل تصادفات، به رانندگان متخلف حرفه ای در جاده ها هشدار داد که شناسایی شده و خودروهایشان توقیف می شود. به گزارش فریاد جنوب، سردار مهدی انصاری با اشاره به اینکه رانندگان متخلف در جاده های استان شناسایی و توقیف می شوند افزود: اجرای این طرح با […]

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای کنترل تصادفات، به رانندگان متخلف حرفه ای در جاده ها هشدار داد که شناسایی شده و خودروهایشان توقیف می شود.

به گزارش فریاد جنوب، سردار مهدی انصاری با اشاره به اینکه رانندگان متخلف در جاده های استان شناسایی و توقیف می شوند افزود: اجرای این طرح با تاکید فرمانده‌ ناجا در سراسر کشور آغاز شده است .

وی حجم بالایی از تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد را بی توجهی به مقررات رانندگی از جمله انحراف به چپ عنوان و اظهارکرد: پلیس راه قاطعانه با متخلفان حرفه ای جاده ها برخورد می کند.
همچنین سرهنگ بهنام ویسی پور، رییس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: نیروهای کنترل نامحسوس به صورت متمرکز در مرکز استان مستقر هستند اما روزانه در قالب ماموریت‌ نقاط مختلف کهگیلویه وبویراحمد را رصد می‌کنند .

وی افزود: پلیس در اجرای این طرح با دوربین‌های تصویربرداری تعبیه شده در لباس و خودروهای دارای سیستم جی پی اس مجهز هستند.

سرهنگ ویسی پور اظهارکرد: ۵ تیم کنترل نامحسوس ایجاد و راه اندازی شده که این تعداد در آینده نزدیک افزایش می یابند.

رییس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این طرح با توجه به وضعیت ترافیکی و تردد در محورهای مواصلاتی استان بصورت راندمی تمام نقاط استان را پوشش می دهد تا با رانندگان متخلف حرفه ای که مرتکب تخلف حادثه ساز می شوند با قاطعیت برخورد شود./صدای دنا