واکنش روابط عمومی فرمانداری دنا به انتشار خبر تکریم و معارفه مدیر منابع طبیعی دنا
واکنش روابط عمومی فرمانداری دنا به انتشار خبر تکریم و معارفه مدیر منابع طبیعی دنا

فریاد جنوب؛ علی مشایخی مدیر روابط عمومی فرمانداری دنا در پی درج مطلبی در یکی از سایت ها در خصوص جابجای در منابع طبیعی شهرستان دنا نسبت به آن واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛ مشایخی در این زمینه گفت:نظام جمهوری اسلامی برگرفته از تغییر وتحولات فراوانی بوده که تاامروز براساس یک […]

فریاد جنوب؛ علی مشایخی مدیر روابط عمومی فرمانداری دنا در پی درج مطلبی در یکی از سایت ها در خصوص جابجای در منابع طبیعی شهرستان دنا نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛ مشایخی در این زمینه گفت:نظام جمهوری اسلامی برگرفته از تغییر وتحولات فراوانی بوده که تاامروز براساس یک سری شاخص های افراد مدیریت می گردید.

وی بیان داشت:همه ما خود را خدمتگزار مردم میدانیم چرا که خدمت به مردم باعث افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی خواهد بود و مطلبی که در یکی سایت ها درخصوص تغییر مدیر منابع طبیعی منتشر شده بوده,به صورتی که بیان شده بود صحت ندارد.

وی افزود: طوری برنامه ریزی شده بود درخود اداره منابع طبیعی شهرستان با حضور معاون پشتیبانی,کارشناسان اداره کل منابع طبیعی جلسه معارفه برگزارگردد که به محض آگاهی توسط سرپرست فرمانداری دنا احضار و در راستای انتخابات پیش رو براساس تاکید دکتر کلانتری استاندار محترم که هر گونه عزل و نصب تا پایان انتخابات را ممنوع اعلام کرده بودند توجیه نموده و جلوی تکریم و معارفه گرفته شد.

مشایخی در پایان ضمن تشکر از همراهی سایت های خبری و گفت:انتظار می رود با توجه با قرار گرفتن در امتحان رفراندم مجلس و حضور پر شکوه مردم در پای صندوق رای از هر گونه اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی خودداری گردد.