علیمراد جعفری در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت اجماع و وحدت اصولگرایان گچساران و باشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب به همه مسلمانان گفت: مولای متقیان(ع) فرموده‌اند که گردنم در گروی گفته‌هایم است، در بحث انتخابات آینده مجلس شوراری اسلامی و وحدت میان نیروهای اصولگرا باید بگویم من نیز در مصاحبه‌ها، جلسات […]

علیمراد جعفری در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت اجماع و وحدت اصولگرایان گچساران و باشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب به همه مسلمانان گفت: مولای متقیان(ع) فرموده‌اند که گردنم در گروی گفته‌هایم است، در بحث انتخابات آینده مجلس شوراری اسلامی و وحدت میان نیروهای اصولگرا باید بگویم من نیز در مصاحبه‌ها، جلسات و صحبت‌هایم به موضوع وحدت تاکید ویژه داشته‌ام.

 نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده تاکنون کاری که خلاف زمینه وحدت بوده انجام نداده‌ و به آنچه گفته‌‌ام تاکنون پایبند بوده‌ام.

 

جعفری با تاکید بر لزوم ایجاد وحدتی فراگیر میان نیروهای اصولگرا تصریح کرد: اگر ما از وحدت سخن می‌گوییم، نمی‌شود هم دم از وحدت زد و هم فعالیت فردی و انتخاباتی کرد.

 

وی عنوان کرد: شما به عنوان یک خبرنگار می‌دانید که آسان‌ترین؛ راحت‌ترین و ساده‌ترین کار این است که اعلام شود یا اعلام کنم که من هستم یا من کاندیدا هستم یا قصد آغاز فعالیت انتخاباتی دارم.

 

جعفری افزود: بنابراین اعلام حضور در خصوص کارهای انتخاباتی آسان‌ترین کار است اما نتیجه چه می‌شود نتیجه کار مهم است؛ پس وحدت و خرد جمعی و تعهدات جمعی چه می‌شود؟

نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز وضعیت انتخابات از نظر اینکه انتخابات به شکل استانی برگزار شود یا نه مشخص نشده است چون هنوز نظر شورای نگهبان اعلام نشده تا مشخص نشود نمی‌شود تصمیم گرفت آن هم در راستای ایجاد وحدت.

جعفری گفت: ضمنا تاکنون ما هیچ‌گونه نشستی در خصوص وحدت برگزار نکرده‌ایم که شخصی مشخص بشود یا نظر جمع با شخصی باشد یا نباشد، چون نشستی نبوده کسی معرفی یا مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه  تک‌روی در این خصوص سبب بدبینی بیشتر می‌شود، یادآور شد: باید بگویم که متاسفانه تا حدودی نیز بدبینی‌های ایجاد شده و این روند نتیجه‌ای هم ندارد.

جعفری افزود: در خصوص ایجاد وحدت نسبت به همه عزیزان گردن‌مان از مو نازک‌تر است اما اگر بعضی از عزیزان تصمیم گرفته‌اند به صورت فردی وارد شوند و تابع خرد جمعی نباشند ما نسبت به دیگران در راستای فعالیت‌های انتخاباتی اگر بیشتر نتوانیم کار کنیم کمتر هم کار نخواهیم کرد.

نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون چیزی نگفته‌ام و فعالیتی نیز نداشته‌ام اگر هم مصاحبه‌ای داشته‌ام تنها محور گفت‌وگوهایم وحدت بوده است.

جعفری در پاسخ به این سوال که اگر قرار شود اتفاق نظر و وحدتی صورت بگیرد و نظر و اجماع بر انتخاب هرکدام از چهره‌های مطرح شده باشد، آیا جنابعالی این نظر خرد جمعی را تمکین کرده و می‌پذیرید، گفت: اگر اکثریت و قریب به اتفاف بر شخصی نظر داشته و وحدت داشته باشند من نیز این وحدت را خواهم پذیرفت اما وحدت و حرکتی که صادقانه و در راستای صداقت باشد./خبراوران