واکنش وحید توانا به انتشار خبر نشست برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سید باقر موسوی
واکنش وحید توانا به انتشار خبر نشست برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سید باقر موسوی

به گزارش فریاد جنوب،در پی انتشار خبر نشست برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سید باقر موسوی  وحید توانا مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به جزییات این خبر واکنش نشان داد. توانا اظهار داشت: نشست با جناب اقای سید باقر موسوی یک نشست تشکیلاتی و در منزل […]

به گزارش فریاد جنوب،در پی انتشار خبر نشست برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سید باقر موسوی  وحید توانا مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به جزییات این خبر واکنش نشان داد.

توانا اظهار داشت: نشست با جناب اقای سید باقر موسوی یک نشست تشکیلاتی و در منزل شخصی بنده بود و ربطی به دانشگاه علوم پزشکی ندارد.

وی افزود: در این مهمانی، نشستی با حضور اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان با سید باقر موسوی رییس شورای اصلاح طلبان استان ؛ برگزار گردید.
وی افزود : در این نشست برخی از اعضا پیرامون انتخابات مجلس، وضعیت سیاسی کشور و برخی دیگر از مسایل مهم روز سخن گفتند.

به گزارش خبر زاگرس ، این نشست در راستای دیدارهای سیدباقر موسوی نماینده ادوار مجلس برای وحدت و انسجام بخشی به نیروها و جریانهای سیاسی اصلاح طلب در استان و حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا قلمداد می شود.

گفتنی است انجمن اسلامی جامعه پزشکی از تشکلهای سیاسی اصلاح طلب بوده که در شورای هماهنگی و شورای اصلاح طلبان استان نیز فعالیت می کنند.

برخی رسانه ها، نشست انجمن اسلامی جامعه پزشکی با سیدباقر موسوی را بهانه و دستاویزی برای جوسازی علیه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دادند.