جوانان محروم خطه قلعه رئیسی و چاروسا خواستار تسریع روند ساخت و عملیاتی شدن ورزشگاه چاروسا هستند. به گزارش فریادجنوب  ، این طرح مهم بعنوان یکی از مطالبات جوانان قلعه رئیسی بود که با پیگیری مردم عادی در دوره نمایندگان قبل ، استاندار و فرماندار اسبق کهگیلویه با حضورمسولین وقت کلنگ آن به زمین زده شد […]

 


جوانان محروم خطه قلعه رئیسی و چاروسا خواستار تسریع روند ساخت و عملیاتی شدن ورزشگاه چاروسا هستند.

به گزارش فریادجنوب  ، این طرح مهم بعنوان یکی از مطالبات جوانان قلعه رئیسی بود که با پیگیری مردم عادی در دوره نمایندگان قبل ، استاندار و فرماندار اسبق کهگیلویه با حضورمسولین وقت کلنگ آن به زمین زده شد تا با تزریق بودجه در سالهای قبل به بهره برداری برسد.

متاسفانه پس از گذشت چند سال تاکنون کوچکترین کاری در زمین این پروژه انجام نشده و تنها در جای کلنگ افتتاح و میله های بنر آن ، مقداری خار و علف هرز سبز شده است.

در حالیکه این موضوع بارها در فضای مجازی و از سوی مردم و بخصوص جوانان قلعه رئیسی و چاروسا بعنوان یک مطالبه مهم  مطرح شده است  اما گویا قلعه رئیسی به سیبل کلنگ طرحهای اجرا نشده تبدیل شده است.

چرا که مصلا و دار القرآن و‌دیگر پروژهای آن نیز مدت زیادی است که بر زمین مانده اند و برخی مسولین این شهر بجای پیگیری گاهی برای خود بزرگ بینی از تریبون مسولین استان را میکوبند و با آنها دعوا میکنند و شاید همین دعوا باعث شده  لج و لج بازی ها صورت گیرد و پروژها نیمه تمام رها شوند.

بخشدار جوان مدتها در همین پروژه عکسهای سلفی گرفتند و وعده پیگیری و انجام این پروژه را داده اند که تاکنون این وعده ها همه پوچ و توخالی بوده است و همچنین فرماندار کهگیلویه از پروژه بازدید کرده و کاری انجام نشده است.

البته  وقتی برخی ادارات مربوطه در یک بخش کوچک با یکدیگر هماهنگ‌ نیستند و با هم سر دعوا دارند باید چنین انتظاری در عدم پیشرفت پروژه ها وجود داشته باشد.

اگر طرحی کلنگ زنی شود و مطمینأ مسولین هم با وحدت و همدلی پیگیری کنند به سرانجام میرسد.
بارها شعار پیگیری این طرح شنیده شد که با تلاش فراوان نماینده و شورا و امام جمعه و گاهی هم بخشدار بودجه لازم مصوب شده و به زودی پروژه افتتاح میشود ولی تاکنون همه وعده ها پوچ و سرخرمن بوده اند.

با شرایط نامناسب اقتصادی مسولین این بخش باید با خواهش و پیگیری از مسولین استان خواهان اجرای این طرح مهم باشند نه با شعار و جنگ وجدال برخی ها از این طریق بدنبال بزرگ کردن نام خود باشند.

البته جوانان قلعه رئیسی به نشانه اعتراض به عدم اجرای این پروژه یک روز در خیابانهای این شهر به بازی و ورزش پرداختند تا شاید مسولین امر متوجه نبود ورزشگاه جهت ورزش جوانان شوند که متأسفانه مسولین هم توجهی به این موضوع مهم برای جوانان نکردند.

شاید و اگر جوانان و مردم عزیز این بخش خود بدون هماهنگی با مسولین پیگیر اجرای این طرح بودند هم اکنون این طرح افتتاح و به بهره برداری رسیده بود.

در اینجا باید پرده از واقعیتی برداشت؛خیلی ها آمدند و رفتند،جلسه گرفتند،نامه نوشتند و توپ و تشر زدند اما عملأ کاری برای جوانان این دیار فراموش شده انجام نشد.

امید است استاندار محترم و نماینده کهگیلویه بزرگ شخصأ به موضوع  ورود کنند و به خواسته بحق جوانان  قلعه رئیسی و بخش چاروسا که به داشتن حداقل امکانات ورزشی ،یعنی یک ورزشگاه راضی هستند ، توجه  و نسبت به تخصیص بودجه لازم برای  ساخت این پروژه اقدام کنند تا بلکه پس از گذشت بیش از ۱۰ سال این ورزشگاه تکمیل و به بهره برداری برسد.