پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت 13آبان /دعوت از عموم هم استانی ها جهت شرکت در راهپیمایی
پیام تبریک سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت 13آبان /دعوت از عموم هم استانی ها جهت شرکت در راهپیمایی

به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد،  سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدطی پیامی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به مردم شریف استان تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛ در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور 3 […]

به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد،  سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدطی پیامی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به مردم شریف استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم است: تبعید امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 1357و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به ” انقلاب دوم ” از سوی امام راحل(ره) شد. انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم نمود.

مجموعه رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزونتر می باشد.

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانشع اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان ؛خاصه همکاران گرانسنگم در مخابرات منطقه  انتظار می رود همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشتند اینبار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13آبان این روز خدایی ، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او سردهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.
با احترام

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد