پیام تبریک دستیار وزیر ارتباطات به مدیر عامل جدید ایرانسل و مدیر عامل سازمان حسابرسی کشور
پیام تبریک دستیار وزیر ارتباطات به مدیر عامل جدید ایرانسل و مدیر عامل سازمان حسابرسی کشور

بسمه‌تعالی « أن توادوا الامانات الی اهلها – امانت را به اهلش بسپارید…» انتصاب شایسته دکترموسی بزرگ اصل بعنوان مدیرعامل سازمان حسابرسی کشور از روستای برج علیشیر دهدشت و انتخاب دکتر بیژن عباسی از روستای‌آرند چرام توسط هیات مدیره بعنوان مدیرعامل ایرانسل را بی‌شک می توان از برکات‌و‌رویشهای انقلاب اسلامی دانست. دکتر بزرگ‌اصل که در […]

بسمه‌تعالی

« أن توادوا الامانات الی اهلها – امانت را به اهلش بسپارید…»

انتصاب شایسته دکترموسی بزرگ اصل بعنوان مدیرعامل سازمان حسابرسی کشور از روستای برج علیشیر دهدشت
و انتخاب دکتر بیژن عباسی از روستای‌آرند چرام توسط هیات مدیره بعنوان مدیرعامل ایرانسل را بی‌شک می توان از برکات‌و‌رویشهای انقلاب اسلامی دانست.

دکتر بزرگ‌اصل که در طی سالیان متمادی هیات عامل سازمان حسابرسی کشور (سه‌ دوره) و‌نظارت‌ومدیریت بر تدوین‌استانداردهای‌ مالی را بعهده داشت و عضوحسابرسان رسمی‌ و‌خبره بشمار می‌آمد و تالیفات ایشان در دانشگاههای تراز اول کشور تدریس می شود.

دکتر‌عباسی از اعضای هیات علمی گروه مخابرات‌دانشگاه تربیت‌مدرس، که مهمترین ویژگی‌ایشان اعتقاد راسخ به تولید داخلی تجهیزات الکترونیک در مجموعه صاایران، و تلاش‌برای تحقق مامی‌توانیم بوده است.

از خصوصیات مشترک این دو بزرگوار پشتکار، جدیت و انضباط در کار و خلاقیت نوآوری در مدیریت است.

ضمن تبریک این انتصاب و انتخاب شایسته، امیدوارم در شرایط حساس کنونی در ابعاد مختلف در اجرا‌ و‌ خدمات و در بعد نظارتی (خصوصا مبارزه با فساد) برای مملکت عزیزمان منشاء اثر باشند.

در پایان لازم می دانم از حسن تدبیر و توجه وزرای‌‌ ارتباطات‌ و‌ فناوری‌ اطلاعات، اقتصاد‌‌ و‌ دفاع‌ و‌ پشتیبانی‌ نیروهای‌ مسلح مراتب سپاس و امتنان را بجا بیاورم./

سید فرزاد نجات نیا
دبیر سازمان مردم نهاد هم اندیشی فرهیختگان