پیام تبریک سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
پیام تبریک سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

  سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر نمود در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن […]

 

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر نمود در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. / سوره احزاب آیه(۲۳) / از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى ازآنان به شهادت رسیدند و برخى ازآنها در انتظارند و هرگز تغییری در عهد و پیمان خود نداده ‏اند.

بی شک آزادگان با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

بیست و ششم مرداد ماه، ورود آزادگان سرافراز و گنجینه های ارزشمند انقلاب را به میهن اسلامی که یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند، اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک عرض می نمایم