پیام شهردار اسبق یاسوج به مناسبت فرا رسیدن سیزده آبان
پیام شهردار اسبق یاسوج به مناسبت فرا رسیدن سیزده آبان

فریاد جنوب؛ محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد که متن پیام ایشان بدین شرح است: بنام خدا سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است. روزی است […]

فریاد جنوب؛ محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد که متن پیام ایشان بدین شرح است:

بنام خدا

سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.
روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر ظالمی ایستاد.
حماسه‌ این روز، ثابت کرد که همه قدرت‌های طاغوتی، در مقابل حق و حقیقت تسلیم اند.
سیزده آبان در تاریخ این دیار شهیدپرور، برگی زرین را به خود اختصاص داده است و بسان ستاره‌ای فروزان در آسمان میهن اسلامی می‌درخشد.
اینجانب فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملت شهید پرور میهن اسلامی و عموم دانش آموزان عزیز تبریک عرض می‌کنم.
امیدوادم با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان عالم باشیم.

محمد بهرامی