کادر بیمارستان شهید جلیل یاسوج ریالی در شب عید دریافت نکردند
کادر بیمارستان شهید جلیل یاسوج ریالی در شب عید دریافت نکردند

به گزارش فریاد جنوب ؛ یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از قافله توسعه نسبت به سایر استان‌ها و البته به دنبال آن شکاف طبقاتی محسوس و ملموس مربوط به کارهای خلاف قانونی برخیمسؤولان و البته نمایندگان مجلس است که از گذشته تاکنون در استان بوده و امروز هم به مراتب شدیدتر این استان […]

به گزارش فریاد جنوب ؛ یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از قافله توسعه نسبت به سایر استان‌ها و البته به دنبال آن شکاف طبقاتی محسوس و ملموس مربوط به کارهای خلاف قانونی برخیمسؤولان و البته نمایندگان مجلس است که از گذشته تاکنون در استان بوده و امروز هم به مراتب شدیدتر این استان با چنین کارهای خلاف قانون دست و پنجه نرم می‌کند.

از جمله این اقدامات را می‌توان در استخدام‌های فله‌ای و طایفه‌ای دانست که شدت آن در دوره اخیر بسیار بیشتر از گذشته بوده است و قبل از این که بی‌عدالتی باشد به نوعی سر کار گذاشتن مردم و به خصوص جوانان است.

نمونه بارز آن را می‌توان در بیمارستان بزرگ و تازه تاسیس شهید جلیل یاسوج به وضوح مشاهده کرد که به هر عنوان تعدادی افراد به کار گرفته شدند اما وضعیت و سرنوشت آن‌ها نامعلوم و مبهم است.

یکی از این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان این که بر اساس وعده‌ها ما را به کار گماردند اظهار کرد: تا قبل از آن برای فرزندان خود به نوعی نان در می‌آوردم و با وعده‌ای که داده شد به بیمارستان آمدم و کار قبلی را رها کردم اما اکنون نه درآمد اندک قبلی را دارم و نه از شغل جدید ریالی عایدم شده است.

وی گفت: به مدت 4.5 ماه در بیمارستان به همراه بیش از 50 نفر دیگر مشغول به سخت‌ترین کارها در بیمارستان هستیم به نحوی که در هنگام افتتاح بیمارستان تخت‌ها را به فاصله 5 طبقه آن هم روی دوش خودمان حمل کردیم و امروز هم کارهای نظافتی و شستن سرویس‌های بهداشتی را علی‌رغم مدرک بالای تحصیلی انجام می‌دهیم اما یک ریال حتی برای شب عید خودمان دریافت نکردیم

این کادر بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: مسؤولاناستان و نمایندگان مدعی مجلس در شب عید هیچ یادی از ما نکردند و فرزندان ما برایشان اهمیتی نداشتند.

وی با بیان این که بدترین لحظات زندگی را سپری می‌کنیم افزود: نه از آینده خود اطلاعی داریم و نه کسی رک و راست از سرنوشت ما چیزی می‌گوید و با دست خالی هم جلوی خانواده خود شرمنده‌ایم.

بر اساس همین گزارش  هنوز معلوم نیست که دانشگاه علوم پزشکی از یک سو و نماینده مجلس از سوی دیگر چه برنامه‌ای برای این تعداد افراد دارند و توضیح داده نشده که چرا شب عید حتی یک ریال به حساب این افراد نرفته است و توضیح دهند وعده سر خرمن 2 میلیارد تومانی چه شد./،فارس