کاری در خور تقدیر از دکتر بابویی/لغو حکم نیرویی که قبل از نتایج آزمون استخدامی، کارمند شد+تصویر
کاری در خور تقدیر از دکتر بابویی/لغو حکم نیرویی که قبل از نتایج آزمون استخدامی، کارمند شد+تصویر

پایگاه خبری فریادجنوب بر اساس منابع موثق ؛یکی از افرادی که در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی استان که در بهمن ماه توسط سازمان سنجش برگزار شده بود، قبل از آنکه نتایج این آزمون اعلام شود به صورت کاملا غیرقانونی به استخدام این دانشگاه درآمده است. شنیده ها حکایت از آن دارد که دانشگاه […]

پایگاه خبری فریادجنوب

بر اساس منابع موثق ؛یکی از افرادی که در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی استان که در بهمن ماه توسط سازمان سنجش برگزار شده بود، قبل از آنکه نتایج این آزمون اعلام شود به صورت کاملا غیرقانونی به استخدام این دانشگاه درآمده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که دانشگاه علوم پزشکی استان ردیف شغلی کارشناس روابط عمومی برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در آزمون مذکور اضافه نموده بود که داوطلبان برای تصدی این پست در آزمون پیمانی رقابت کرده بودند.

ولی شخصی ( آقای م _م) قبل از آنکه نتایج این آزمون اعلان شود، با تلخف اشکار برخی از مسولان این دانشگاه به صورت غیرقانونی این پست را اشغال نموده است.

حال نکته جالب این تخلف جایی است که آقایان بعد از اشتغال فرد نامبرده در لنده، ردیف اختصاص یافته و فرد مذکور را از لنده به مرکز استان انتقال داده اند و جالب تر از آن این است که عنوان مدیریت را نیز به عنوان این ردیف اضافه نموده اند تا مدیریت روابط عمومی و بین الملل دانشگاه به همین راحتی و با رانت و پارتی به آقای م برسد.

چگونه ممکن است آزمونی که نتیجه آن هنوز مشخص نشده است، با رابطه و پارتی نیرویی را استخدام نماید که تا امروز ۲ ماه حقوق و مزایا هم گرفته باشد؟؟

هرچند ، حکم این شخص هم اکنون لغو شده است، ولی مردم خصوصا سیل جوانان بیکار استان که تعداد آنان بسیاز زیاد است از ریاست این دانشگاه انتظار دارند که جلوی اینگونه استخدامی ها را بگیرند.

این پایگاه خبری در آینده نزدیک برخی دیگر از تخلفات را به گوش مردم و مسولان استان خواهد رساند و با پیگیری مداوم سعی بر آن دارد تا حقی از کسی ضایع نشود.