کشته شدن هفت نفرازاعضای یک خانواده در محور سادات وچرام
کشته شدن هفت نفرازاعضای یک خانواده در محور سادات وچرام

جلال پورانفرد رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به فریاد جنوب   گفت: خانواده هفت نفره محمدرحیم بابایی بهمراه فرزندان و ۲ نوه خود، دقایقی پیش بدلیل واژگونی و سقوط یکدستگاه وسیله نقلیه پژو پارس در محور سادات _ چرام متاسفانه جان خود را از دست دادند. وی افزود: ۲ نفر دیگر بغیر […]

جلال پورانفرد رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به فریاد جنوب   گفت: خانواده هفت نفره محمدرحیم بابایی بهمراه فرزندان و ۲ نوه خود، دقایقی پیش بدلیل واژگونی و سقوط یکدستگاه وسیله نقلیه پژو پارس در محور سادات _ چرام متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ۲ نفر دیگر بغیر از کشته شدگان این سانحه نیز دچار مصدومیت شدید بوده که به بیمارستان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه انتقال داده شده اند.

به گزارش فریادجنوب ، در زمان ارسال خبر کار انتقال اجساد از پرتگاه که این وسیله نقلیه از آن پرت شده توسط مردم محلی در حال انجام است.

محور سادات _چرام دارای پیچ های بسیار خطرناک بوده که بیش از پنج سال است کار تغییر پیچ ها و حذف نقاط حادثه خیر آن به حال خود رها شده است.

شهرستان چرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.فرازخبر