کشف 125 رآس دام قاچاق در محور یاسوج -اصفهان
کشف 125 رآس دام قاچاق در محور یاسوج -اصفهان

  فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از کشف 125 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر یاسوج خبر داد. به گزارش  فریاد جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی انصاری” در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس […]

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از کشف 125 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش  فریاد جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی انصاری” در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و در بازرسی از این خودرو 125 رأس گوسفند فاقد مجوزحمل از اداره دامپزشکی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ، ارزش تقریبی این احشام را بنابرنظر کارشناسان2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و ا44حشام کشف شده به اداره دامپزشکی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که پلیس با تمام توان با هر گونه قاچاق و هنجار شکنی و اخلال در امور اقتصادی برخورد می کند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.