گروه سیاسی: وقتی دم نامه ای به نام شهردار دوگنبدان بیرون می زند/ ظفری باخت
گروه سیاسی: وقتی دم نامه ای به نام شهردار دوگنبدان بیرون می زند/ ظفری باخت

گروه سیاسی چند روز قبل تاجگردون در صفحه شخصی از وضعیت نامطلوب بهداشتی و نظافتی محله سادات این چنین می نویسد: چند ماه پیش محله سادات بهسازی شد و یک فضای خوب شکل گرفت و بدون یک ریال هزینه از شهرداری این فضای خوب دو دستی تقدیم شهرداری شد. در جشن افتتاح هم شهردار محترم […]

گروه سیاسی

چند روز قبل تاجگردون در صفحه شخصی از وضعیت نامطلوب بهداشتی و نظافتی محله سادات این چنین می نویسد:
چند ماه پیش محله سادات بهسازی شد و یک فضای خوب شکل گرفت و بدون یک ریال هزینه از شهرداری این فضای خوب دو دستی تقدیم شهرداری شد. در جشن افتتاح هم شهردار محترم و اعضاء محترم شورای شهر تشریف داشتند. از آن روز تاکنون یک ذره آشغال خیابان جمع نشد و وضع امروزش را ببینید. این دیگه تقصیر آمریکا نیست. بعضیها دوست دارند در حد خودشون به قطار توسعه سنگ بندازند. مردم خودشان بیان وسط محلشونو تمیز کنند. اعتبار را میشه از تهران آورد ولی تمیزکننده خیابان را نه.

پس از این پست بچه های محله سادات خودجوش به پاکسازی این محله پرداختند تا قصور چند روزه و حتی ماهانه شهرداری را یک ساعته جبران کنند که این اقدام نیز در صفحه شخصی تاجگردون چنین بازتاب داشت:
بچه ها خودشون اومدن محلشونو تمیز کردن. بقیش انشالله فردا صبح تمیز میشه. این بچه ها عشق منن

اما ماجرا به این جا ختم نشد و دقایق اولیه صبح شنبه نامه ای منتسب به مسعود ظفری شهردار دوگنبدان خطاب به تاجگردون منتشر شد که در آن به تاجگردون حملاتی داشت، این نامه که از اول مشخص بود توسط شهردار نگاشته نشده است با واکنش هایی مواجه شد اما عصر فرانرسیده تاجگردون در یادداشتی کوتاه به ظفری گفت:

بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب دکتر ظفری
شهردار محترم دوگنبدان
با سلام
مطلع شدم مرقومه ای در خصوص اظهار نظر اینجانب در باب موضوعات شهری نوشته اید. میدانم مرقومه منتشر شده مربوط به جنابعالی، نه تراوشات فکری شماست و نه قلمتان، پس آن را نادیده می گیرم.
بگذریم؛ خودتان میدانید در این چند سال بجز آنچه من بواسطه انجام وظیفه ام و یا فراتر از وظیفه ام انجام دادم کاسب نشدید.
شما را توصیه به کار، تلاش، پاکی و دوری گزینی از فرصت طلبان ناپاک میکنم. مرورخاطرات گذشته را تجربه ای برای آینده کن چرا که این دوران نیز گذراست. باشد که تجربیاتمان، چراغ راه فرداهایمان قرار گیرد…خودتان منظور من را متوجه میشوید.

پس از این نامه که تاجگردون در آن شهردار را فقط مامور انتشار این نامه خوانده بود و از وی خواسته بود از فرصت طلبان ناپاک دوری کند، یکی از اولین واکنش ها به نامه تاجگردون توسط حسام رحمانی لیدر سید قدرت حسینی که کارمند شهرداری و به نوعی رفیق گرمابه گلستان ظفری است منتشر شد که در پستی اینستاگرام خود را مسعود معرفی کرده بود

اما این پایان کار نبود و یدالله مرادی سخنگوی شورای حکمیت اصولگرایان نیز به حمایت از ظفری برخواست و اینگونه کامنت گذاشت:

این ماجرا اینگونه پیش رفت و نشان داد که تاجگردون به خوبی می داند به کجا حمله کند تا پشت پرده ها نمایان شود و بازنده این ماجرا کسی جز ظفری نبود، کسی که خود را اصلاح طلب معرفی می کرد و به شهرداری رسیدن و ماندنش را مدیون اصلاح طلبان و نیروهای تاجگردون است حالا در میدان حسینی و همراه حسام رحمانی بازی می کند و برای دو روز بیشتر در قدرت ماندن حاضر شد تفکر سیاسی اش را حراج بگذارد و به دامان اصولگرایان چپ کند، البته ظفری و شهردار ماقبل او به خوبی می دانند اگر کمی توانسته اند در دوگنبدان کار کنند به خاطر وجود تاجگردون بوده که توانسته اعتبارات را تامین کند تا شهر کمی بهتر اداره شود وگرنه نامی از آنان باقی نمی ماند تا امروز یکی داعیه مجلس نشینی کند و دیگری خود را قهرمان شهری.