خطاب به پاسره مدیرکل آبفای استان مطرح شد؛ دقیقا کدام 15 تیرماه قرار است آب به خانه های نازمکانی ها بیاید؟  سید مصطفی خادمی
خطاب به پاسره مدیرکل آبفای استان مطرح شد؛ دقیقا کدام 15 تیرماه قرار است آب به خانه های نازمکانی ها بیاید؟  سید مصطفی خادمی

از دو سال پیش قرار است پروژه آبرسانی نازمکان تمام شود اما اراده ای واقعا نمی بینم البته وقتی در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گچساران از اصلاح شبکه داخلی نازمکان فرار می کردید می دانستم 15 تیرماه خبری از بهره برداری نبوده و نیست اما باز به احترام کلامی از زبان دکتر تاجگردون […]

از دو سال پیش قرار است پروژه آبرسانی نازمکان تمام شود اما اراده ای واقعا نمی بینم البته وقتی در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گچساران از اصلاح شبکه داخلی نازمکان فرار می کردید می دانستم 15 تیرماه خبری از بهره برداری نبوده و نیست اما باز به احترام کلامی از زبان دکتر تاجگردون بیان شد این نوید را به مردم دادم که تابستان داغ را با آب تازه شروع می کنند اما این چیزی که می بینم ذره ای امیدواری باقی نمی گذارد.

در آن جلسه مقرر شد که خط انتقال تا شامبراکان ادامه پیدا کند و مخزن رودبال وارد مدار شود ولی نه صدای پیکور از خواب بیدارمان کرده و نه صدای ریزش بتن در قالب های آهنی موسیقی برایمان ساخته است، پیمانکار خط انتقال دو هفته تمام در نازمکان دنبال مکان اسکان می گشت و وقتی اسکان داده شده چرا کار نمی کند؟
اصلاح شبکه درون روستاهای نازمکان چرا انجام نمی شود تا اینکه بقیه موارد تکمیل شود؟

امروز از مکان چاه دیدن کردم چرا از اردیبهشت قرار است این ساختمان کوچک احداث شود ولی این هم احداث نشده است؟

اصلا یک سوال جدی و تلخ آقای مدیرکل اصلا می دانند نازمکان کجا قرار دارد؟

آب شرب فعلی منطقه نازمکان که به دلیل بارش رحمت الهی نه بنده الله به سمت شیرینی موقت رفته بود کم کم در حال تلخ و غیر قابل شرب شدن می شود، زیبنده است در شهرستان گچساران و آن هم شرکتی که ادعا می کند بسیار سریع پروژه هایش را به اتمام می رساند و اگر این سرعت از نظر شرکت آبفا است پس باید آن را تعریفی جدیدی از سرعت دانست البته به اعتقاد نگارنده این سریع بودن را در مقایسه با سایر پروژه های در کشور در حال اجراست گفته می شود نه سرعت نرمال جهانی.

نازمکان به لطف تدابیر دولت و نماینده محترم مردم در مجلس به مسیر ترانزیت مرکز کشور به جنوب وارد شده است و این زیرساختی مهم برای این منطقه است تا چند سال دیگر به راحتی بتواند نرم افزارهای پیشرفت و توسعه را بارگزاری کرده و روی آرامش ببیند.

و اما در پایان امیدوارم آقای پاسره و مجموعه آبفای استان به جای زنگ زدن های توجیهی و دادن بیانه و جوابیه و احیانا فرستادن احضاریه به این وضعیت رسیدگی کنند که صبر ما هم حدی دارد.

آقایان خوانپایه و تاجگردون جهت استحضار؛تنها پیشرفت کاری از آن جلسه تا الان این است که تعداد بیشتری آجر در ساختمان چاه کار شده و لوله هایی برای اصلاح شبکه که در نازمکان تخلیه شده است.