یادداشت سیاسی/ در پاسخ به فرماندار اسبق گچساران، هارت و پورت به قلم اسکندر رحمانی
یادداشت سیاسی/ در پاسخ به فرماندار اسبق گچساران، هارت و پورت به قلم اسکندر رحمانی

اسکندر رحمانی ✍ *(هارت وپورت)*؟؟ هارت پورت:یعنی خود نمایی ؛ حرف بی مغز وتوخالی وادعای بی جا از کم آگاهی وکم دانشی ؛ خلاصه عدم شناخت فرد از مسائل وافرادی که نسبت به او قضاوت کذب می کند. مانند قضاوت اکبر علیزاده؛نسبت به دکترتاجگردون؟ بنده کاری به آقای هدایتخواه ندارم اما اگر راست با شد […]

اسکندر رحمانی ✍

*(هارت وپورت)*؟؟

هارت پورت:یعنی خود نمایی ؛ حرف بی مغز وتوخالی وادعای بی جا از کم آگاهی وکم دانشی ؛ خلاصه عدم شناخت فرد از مسائل وافرادی که نسبت به او قضاوت کذب می کند.
مانند قضاوت اکبر علیزاده؛نسبت به دکترتاجگردون؟
بنده کاری به آقای هدایتخواه ندارم اما اگر راست با شد که پا را از گلیم خود درازتر کرده ودر امورات گچساران وباشت دخالت غیره مسئولانه می کند.
بدانند که مردم شهید پرور وانقلابی و ولایت مدار حوزه باشت وگچساران دارای هزاران هزار فرهیختگانی آگاه ومتدین می باشند.
که به آن افکاری که می گفت :(اگر مذکری روی صندلی تاکسی نشسته بود وقتی پیاده می شود اگر مونثی خواست سوار شود باید 5دقیقه صبر کند تا صندلی سرد شود —-) پشت کرده اند.
آن فکر وتفکر را مردم به خاک سپردند !
*داستان دخالت درگچساران*؟
می گویند : (شخصی خودش می رفت برای دوغ به او نمی دادند نوکرش را می فرستاد برای کره)
اما بنده کینه وحسد ودشمنی آقای اکبر علیزاده را در دورانی که فرماندار گچساران بود نسبت به آقای تاجگردون شاهد بودم.
هیات اجرایی آن زمان هم شاهد و زنده اند.
آقای علیزاده ؛ با خدای خودت خلوت کن که چه دروغهای را در مورد این جانباز ؛رزمنده و خانواده شهید مرد فرهنگ وسیاست وسردار اقتصادی گفتید؟
*آنچه اعتبار آدم را تعیین می کند وجدان اوست*؟
تفکری که فقط چکش در اختیار دارند همه ی دنیا را میخ می بینند!
*فرماندار شدن شما در گچساران*:
ابرومه خورشید وفلکی بود.!
یا بهتر بگویم داستان :
*بازی شاهی که در داستانها ی محلی معروف است که باز را راه کردند ورفت بر سر چوپانی نشست واو شاه شد*!
–تاجگردون : یک فرد نیست یک تفکر واندیشه وفکر است که75درصد مردم باشت وگچساران این فکر واندیشه را قبول دارند و به او اعتماد کردند؛ و می کنند و خواهند کرد.
این تفکر تیم ملی بزرگسالان شما رابه کاپیتانی حداد عادل در تهران بزرگ باتیم زیر 20 سال خود در دوره گذشته 30 بر هیچ شکست داد.
در یاسوج که لازم به بیان نیست!
درگچساران که سید اکبر ،شما که رئیس ستاد جنگ بودید اما مردم نشان دادندکه فکر ؛ اندیشه وتفکر وکردار و رفتار وگفتار شمارا قبول ندارندونخواهند داشت چون تاریخ مصرف تفکرشما گذشته است.مردم حقیت را می دانند وحقایق را می میبینند وحاضر به پذیرش دروغ وتوهین وتهمت نمی باشند.
*دورانی که شما مردم را باترازو ذهن خود وزن می کردید واگر کسی وزنش به دلخواه شما نبودبا سنگهای ترازو ؛سنگسارش می کردید گذشته است*
اما ، فکر و تفکر رفتار وکردار وگفتار تاجگردون را قبول داشته و دارند.وخواهند داشت!
آن جسارت شما چه معنایی دارد؟
آقای علیزاده اگر هنوز آن کینه وتعصب کور را نسبت به آقای تاجگردون دارید که زمان فرمانداری شما درجلسه بررسی صلاحیت کاندیداها حرفهای بی سند ومدرک نسبت به دکتر تاجگردون بیان کردید وحقیر از شما سند ومدرک خواستم که عدم دلایل موجه و سند از طرف شما منجر به درگیری شد وشاهدان آن زنده اند.
بعد از انتخابات ورای مردم به دکتر تاجگردون بنده وآقای ——که الحمدالله زنده وسرحال است به دفتر شما آمدیم وگفتیم آن مدارک را حالا نشان دهید.
فرمودید درسیاست حلوا تقسیم نمی کنند سند ومدرک کجا بود.
*دوتقاضا برای خدا وشادی روح امام وشهدا از برادران اصولگرا واکبر علیزاده ها دارم*؟
1- مقام معظم رهبری وارد ناتوانایی ها خودتان نکنید که این ظلم به مقام عظما ولایت است .رهبر، عزیز همه مردم ایران اسلامی، و پدر همه ماست!
2–دکتر هدایتخواه را از مردم مرکز استان ومنطقه جدا کردید اجازه دهید، تا ایشان مانند دکتر تاجگردون محبوب مردم مرکز ؛ استان و کشور شود همانند دکتر تاجگردون درجلسات سران جز افراد شاخص وثابت باشد.
*آقای علیزاده*؟
(هرکه را می خواهی خراب کنی از او بد دفاع کن شما بادکتر هدایتخواه این کار کر دید)