۶۲ پروژه راه روستایی درکهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
۶۲ پروژه راه روستایی درکهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۶۲ پروژه راه روستایی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومانی در استان خبر داد به گزارش فریاد جنوب ،عبدالمجید نژاد صفوی ،افزود: ۶۲ پروژه راه روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان و ۶۸۰ کیلومتر طول در دست احداث است. نژاد صفوی پروژه‌های راه روستایی […]

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۶۲ پروژه راه روستایی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومانی در استان خبر داد

به گزارش فریاد جنوب ،عبدالمجید نژاد صفوی ،افزود: ۶۲ پروژه راه روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان و ۶۸۰ کیلومتر طول در دست احداث است.
نژاد صفوی پروژه‌های راه روستایی در حال مناقصه این اداره کل را ۵ مورد دانست و اظهار کرد: این پروژه‌ها به طول ۳۰ کیلومتر با رعایت چارچوب‌های قانونی و نظارتی اجرایی خواهد شد.
نژاد صفوی با اشاره به اجرای ۶۸ کیلومتر پروژه راه روستایی در مناطق مختلف استان از سال گذشته تاکنون، تصریح کرد: از سال ۹۷ تا هفته دولت سال جاری ۱۷ پروژه راه روستایی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پوشش مناطق مختلف روستایی و شهری در حوزه راه و شهرسازی، عنوان کرد: ۴۳۷۴ کیلومتر طول کل راه‌های روستایی استان است.
وی ارتقای شاخص‌ها در راهسازی و ارتباط ایمن را از محورهای فعالیت دانست و گفت: بر این اساس تا دورافتاده‌ترین مناطق استان اجرای پروژه‌ها راهسازی هدفگذاری شده است