رئیس  اداره مخابرات شهرستان گچساران تغییر کرد
رئیس  اداره مخابرات شهرستان گچساران تغییر کرد

طی حکمی از سوی مهندس سید عبدالحسین افتخاری  مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، آرش احمدی چهارراه گشین به سمت رئیس اداره مخابرات شهرستان گچساران منصوب شد . به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،سید عبدالحسین افتخاری در قسمتی از حکم آرش احمدی چهار راه گشین چنین آورده است ؛ جناب آقای آرش احمدی چهارراه […]

طی حکمی از سوی مهندس سید عبدالحسین افتخاری  مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، آرش احمدی چهارراه گشین به سمت رئیس اداره مخابرات شهرستان گچساران منصوب شد .
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،سید عبدالحسین افتخاری در قسمتی از حکم آرش احمدی چهار راه گشین چنین آورده است ؛
جناب آقای آرش احمدی چهارراه گشین کارشناس مسئول نگهداری و پشتیبانی سیستمهای انتقال
سلام علیکم
احتراما ؛ با توجه به تعهد ،تخصص وشایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت رئیس اداره مخابرات شهرستان گچساران منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره گیری از تفکر راهبردی ، برنامه ریزی هدفمند و همفکری و همدلی سایر همکاران نسبت به انجام وظایف و مسئولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید ،ضمناً حکم شرعی شما متعاقب آن صادر و ابلاغ خواهد شد .
بنابر همین گزارش ،مهندس فریدون کرمی  بیش از یک دهه ریاست اداره مخابرات شهرستان گچساران را بر عهده داشت وبنابه پیشنهاد خود مبنی بر ادامه خدمت در حوزه ستادی به یاسوج منتقل و به عنوان رئیس اداره سیستمهای مخابراتی منصوب شد ، لازم به ذکر است فریدون کرمی از اساتید خوشنام دانشگاههای گچساران بوده و از محبوبیت خاصی بین پرسنل مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمدو دانشجویان دانشگاههای گچساران برخوردار می باشد.
پایگاه خبری فریاد جنوب انتخاب شایسته جناب آقای مهندس آرش احمدی را به این سمت تبریک عرض نموده ،امید می‌رود حضور ایشان در اداره مخابرات شهرستان گچساران منشأ خیر و برکت جهت پرسنل بی ادعای آن مخابرات  بوده وهم چنین با بهره گیری از تفکر راهبردی ، برنامه ریزی هدفمند و همفکری و همدلی سایر همکاران نسبت به انجام وظایف و مسئولیت های محوله  باتوجه به پنانسیل جوانی خودموفق ومویدباشد.

لازم به ذکراست مراسم تودیع ومعارفه در آغاز سال ۱۳۹۸با حضور مسئولین  مخابرات منطقه ومدیران شهرستان گچساران انجام خواهد پذیرفت.

ان شاءالله