مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی راتبریک گفت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی راتبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛علی رضا سیاهپورمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس طی پیامی ۲۷اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی را تبریک گفت . متن پیام بدین شرح است بی شک نقش روابط عمومی در تعالی و ایجاد تعامل به عنوان حلقه اتصال مردم جامعه با هر دستگاه و […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛علی رضا سیاهپورمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس طی پیامی ۲۷اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است
بی شک نقش روابط عمومی در تعالی و ایجاد تعامل به عنوان حلقه اتصال مردم جامعه با هر دستگاه و آگاه سازی عموم از اقدامات و تلاش های صورت گرفته حیاتی و پر اهمیت بوده و می تواند تحققی بر اهداف یک سازمان باشد.
همچنین نگاه مدیران به جایگاه روابط عمومی باید به عنوان مشاور و نه صرفا یک نیروی اداری با کار مشخص مد نظر قرار گیرد و از این ظرفیت به درستی استفاده شود.
هرچند که هر روز را می توان روزی برای گرامیداشت جایگاه روابط عمومی دانست اما روز ۲۷ اردیبهشت ماه که در تقویم کشور به عنوان روز ملی تلاشگران و خادمین عرصه روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است که اینجانب مراتب تقدیر و تشکر از زحمات همه فعالین این حوزه تبریک عرض می نمایم.

علی رضا سیاهپور
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس