خداخداحافظی معنادار دهبانی در کنار منطقیان+ تصویر
خداخداحافظی معنادار دهبانی در کنار منطقیان+ تصویر

دهبانی که مدتی است فعالیت های جدی خود را به عنوان کاندید اصلاحات برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است ،  با انتشار پست معنادار در کنار محمود منطقیان ، اعلام کرد که منتظر روز موعود برای استعفا است. به گزارش فریاد جنوب از کهگیلویه ، مدتی است که زمزمه های کنار […]

دهبانی که مدتی است فعالیت های جدی خود را به عنوان کاندید اصلاحات برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است ،  با انتشار پست معنادار در کنار محمود منطقیان ، اعلام کرد که منتظر روز موعود برای استعفا است.

به گزارش فریاد جنوب از کهگیلویه ، مدتی است که زمزمه های کنار رفتن دکتر دهبانی از مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سر زبان ها است .

امروز هم در رسانه ها از مشخص شدن جایگزین وی خبرهایی منتشر شد که برخی حواشی در فضای مجازی را هم در پی داشت. درست لحظاتی پس از اوج گیری این خبرها ، رضا دهبانی با انتشار پستی در کنار محمود منطقیان ، رسما زمان کناره گیری و استعفای خود را اعلام کرد.

دهبانی که مدتی است فعالیت های جدی خود را به عنوان کاندید اصلاحات برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است ،  با انتشار پست معنادار در کنار محمود منطقیان که گویا در مراسم شاهنامه خوانی است ، اعلام کرد که منتظر روز موعود برای استعفا است.

دهبانی نوشت : شاید آخرین ایستگاه من در فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نشست اهل قلم و شاهنامه با حضور دکتر خطیبی و اصحاب فرهنگ و هنر کهگیلویه با موضوع راز و رمز جاودانگی شاهنامه …
وی در ادامه این پست اینستاگرامی نوشت : ۱۷ بهمن ۹۳ طی حکمی از سوی وزیر وقت دکتر علی جنتی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدم . بعد از ۴ سال و چند ماه منتظر روز موعود !!! هستم تا استعفای خود را تقدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایم.
گفته می شود دهبانی یکی از گزینه هایی است که احتمالا از طرف محمود منطقیان برای حضور در انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ معرفی خواهد شد