فریادجنوب، به مناسبت هفته قوه قضائیه، محمد بهرامی، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با محبوب افراسیاب رئیسکل دادگستری استان و سید وحید موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد دیدار و درباره مهمترین مسائل حقوقی، قضایی، مطالبات مردمی و راهکارهای توسعه همکاری میان مجلس و دستگاه قضایی گفتوگو کرد.
به گزارش فریادجنوب، به مناسبت هفته ی قوه ی قضائیه و در آستانه ی سالروز شهادت آیتالله دکتر بهشتی و یارانش، محمد بهرامی، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با محبوب افراسیاب، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، و سید وحید موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دیدار و گفتوگو کرد.

در این نشست که با محوریت بررسی مهمترین مسائل حقوقی، قضایی و مطالبات مردمی استان برگزار شد، وی ضمن تبریک فرارسیدن این هفته، بر ضرورت تعامل سازنده میان دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس در راستای حل و فصل مشکلات منطقه تأکید کردند.
بهرامی در این دیدار با تقدیر از تلاشهای مجموعه دادگستری استان در تحقق عدالت، صیانت از حقوق عامه و رسیدگی دقیق به پروندهها، نقش کلیدی هم افزایی میان قوای سهگانه را در ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش رضایتمندی عمومی برشمرد.
وی با اشاره به رویکرد جهادی و مسئولانه دادگستری استان در احقاق حق و مبارزه با فساد، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از هر اقدامی که به تقویت عدالت و رفع دغدغههای مردم منجر شود، حمایت کامل به عمل خواهد آورد.
در ادامه، محبوب افراسیاب، رئیس کل دادگستری استان، ضمن قدردانی از حضور و حمایتهای نماینده مردم، بر لزوم استمرار تعامل میان دستگاه قضا و مجلس برای توسعه خدمات قضایی و رفع موانع استان تأکید کرد.
سید وحید موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نیز با اشاره به اهمیت هم افزایی میان نهادهای مسئول، تصریح کرد: همکاری و هماهنگی بین مسئولان، نقشی مؤثر در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، صیانت از حقوق عامه و ارتقای امنیت و آرامش جامعه ایفا میکند.
در پایان این دیدار، طرفین بر تداوم همکاریهای سازنده و پیگیری مشترک مسائل و خواستههای مردم استان تا حصول نتیجه، تأکید کردند.
فریادجنوب/سید اسماعیل شریعت جو













