آقای استاندار قرار بود استخدام فله ای نداشته باشیم
آقای استاندار قرار بود استخدام فله ای نداشته باشیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها در زمینه استخدام های فله ای ، وعده داد بود که دوران این نوع خاص از استخدام ها با آغاز مدیریت او به پایان رسیده است. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از صدای دنا، علی محمد احمدی بارها قول داده بود که مساله استخدام های فله […]

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها در زمینه استخدام های فله ای ، وعده داد بود که دوران این نوع خاص از استخدام ها با آغاز مدیریت او به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از صدای دنا، علی محمد احمدی بارها قول داده بود که مساله استخدام های فله ای را که به یک اپیدمی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده حل کند اما امروز با نزدیک شدن به دو سالگی مدیریت احمدی، نه تنها حل نشده که نام های جدیدی نیز برای به کار گیری های خاص در کهگیلویه و بویراحمد یافته شده است.

«گا و گا»، «استخدام انتخاباتی»، «استخدام به شرط اخراج» و… نیز نام های جدیدی از استخدام های اتوبوسی و فله ای در استان کهگیلویه و بویراحمد است که هر چه به فضای انتخابات اسفند پیش رو نزدیک تر شویم، باز از لیست های بیشتری در حوزه استخدام های خارج از ضابطه رونمایی خواهد شد.

علی محمد احمدی، عملا در این مدت برای مقابله با استخدام های فله ای کاری از پیش نبرد او وعده مقابله داد، اما اینقدر در این ماجرا اقتدار و قدرت نشان نداد که این وعده محقق شود و مدیران حداقل از ترس برخورد استاندار هم شده دست به چنین کاری نزنند.

البته ارتباط خوب احمدی با نمایندگان مجلس و ارتباط داشتن استخدام های فله ای نیز با نمایندگان، عملا مانع از آن می شد که او دست به اقدامی در این حوزه بزند لااقل احمدی اگر بخواهد مدیری را هم به جرم استخدام های فله ای تغییر دهد، در این موارد آنقدر گوش به حرف نمایندگان است که عملا نمی تواند چنین کند، لذا افزایش انتخاباتی انواع استخدام ها در ادارات دولتی و شرکت های تابعه دولت در استان در مدت پیش رو چندان دور از انتظار نیست.

نمایندگان مجلس عملا نتوانسته اند در حوزه اشتغال پایدار بخش خصوصی کاری از پیش ببرند و حتی شرایط اقتصادی وضعیت اشتغال را بدتر هم کرده است و از طرف دیگر سیستم انتخابات طایفه ای در استان به گونه ای است که هر نماینده مجلس در کهگیلویه و بویراحمد لیست بلندی از وعده های استخدامی انتخاباتی که داده است و عملی نکرده را در جیب دارد این موضوع در کنار خنثی بودن استاندار در قبال استخدام های فله ای در آینده پیش رو تا انتخابات مجلس شرایطی را رقم خواهد زد که باید به طور روزانه شاهد انتشار لیست استخدام های فله ای باشیم.