اختلافات شدید و بی دلیل استانداری و شورای شهر
اختلافات شدید و بی دلیل استانداری و شورای شهر

. ((مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین فریادجنوب جناب آقای مهندس آرمین عزیزی  است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.)) فریادجنوب :استانی که سرچشمه منابع است همیشه تشنه پروژه های عمرانی است. […]

((مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین فریادجنوب جناب آقای مهندس آرمین عزیزی  است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.))

فریادجنوب :استانی که سرچشمه منابع است همیشه تشنه پروژه های عمرانی است.

در طی بود و نبود پروژهای عمرانی در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد بعد گذر سال ها مهندس زنگنه وزیر نفت بودجه ای به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته اند برای ساخت امکانات و زیباسازی تفریحی، توریستی و گردشگری پارک جنگلی یاسوج که بزرگترین پارک ملی جنوب کشور است .
در این بین اختلافات شدید استانداری و شرکت نفت با شورای شهر برای اجرای این پروژه ملی امروزه به گوش می رسد .
جناب آقای احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به حمایت از شرکت نفت در بیانات خود گفتند که این بودجه سهم شرکت نفت است و این بودجه و فضا باید در اختیارات شرکت نفت باشد. و آن را حق کارکنان شرکت نفت می داند.
و در همین راستا شورای شهر بر این نظر است که امروزه پارک جنگلی با این حال که هیچ پروژه ای برای زیبا سازی و امکانات این منطقه توریستی و گردشگری انجام نشده باز این مکان در اختیار عموم مردم است و مردم ایام تعطیلات خود را در این فضای سبز می گذرانند ولی با اجرای این پروژه این فضا از مردم گرفته می شود و در صورت اجرای این پروژه باید تمام عموم از پارک جنگلی استفاده کنند.
جناب آقای مهندس آرمین عزیزی در باره با این جنجال ها گفتند:
بودجه و فضا هم برای شرکت نفت است و هم برای عموم مردم
از آن جایی که متراژه پارک جنگلی یاسوج(پارک کوهستان) ۱۰۰۰هکتار است ،که می توانند بخشی از این فضا رو برای سرویس امکانات دهی و تفریحی و مهمان سرا برای شرکت نفت قرار دهند و بقیه فضا را زیبا سازی ،ورزشی تفریحی و غرفه سازی برای جذب توریست و اشتغال زایی در نظر بگیرند .چون فضای ۱۰۰۰هکتار و بودجه ۳۰۰ میلیارد می تواند هم خلع و نیازات شرکت نفت را بر طرف کنند و هم می تواند همه مردم را برای ساخت و پیشرفت پارک جنگلی یاسوج بسیار خشنود و راضی کند.
مهندس عزیزی در ادامه اختلاف نظر های استانداری و شورای شهر را به ضرر شهر اعلام کرد و گفت باید هر چه زود تر به این مسئله پایان دهند و شروع به زیر ساخت و ساخت پارک جنگلی کنند . چون خیلی از استان های هم جوار در این فکر هستند که این بودجه را برای شهرهای خودشان در نظر بگیرند.

فریادجنوب/