ارزان فروشی یک واحد صنفی در شهر یاسوج دلیل شایعه کرونایی بودن پرسنل/دکتر محمد یزدانپناه: هیچ کدام از کارکنان این فروشگاه به کرونا مبتلا نشده اند
ارزان فروشی یک واحد صنفی در شهر یاسوج دلیل شایعه کرونایی بودن پرسنل/دکتر محمد یزدانپناه: هیچ کدام از کارکنان این فروشگاه به کرونا مبتلا نشده اند
فریاد جنوب_در پی پخش شایعه مبتلا شدن کارکنان یک فروشگاه بزرگ شهر در یاسوج سرپرست شبکه بهداشت بویراحمد این خبر را تکذیب کرد.

دکتر محمد یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار فریاد جنوب با کذب خواندن این شایعه گفت: هیچ کدام از کارکنان این فروشگاه بین کسانی که تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده نیست.

سرپرست شبکه بهداشت بویراحمد در خصوص روال تشخیصی بیماری ها گفت:روش کار واحد بیماریهای شهرستان بویراحمد در خصوص بیماران شناسایی شده به این شرح است که در هنگام اعلام اسامی بیماران از طرف معاونت بهداشتی در اسرع وقت در کوتاه ترین زمان با فرد تماس گرفته میشود و بیوگرافی کامل از بیمار مثل( سن ، جنس ، شغل، محل زندگی ، تعداد افراد در تماس ، مسافرت های اخیر و ……) گرفته میشود و تا تاریخ ۲۲/۳/۹۹ هیچ یک از کارمندان فروشگاه سیتی سنتر مبتلا به بیماری کوید ۱۹ نشده اند.

وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام اسامی تماس گرفته وباهماهنگی بیمارستان شهید جلیل جهت دریافت درمان،سی تی اسکن،ایزوله،بررسی اطرافیان،اعلام به محل کار،خانواده …توصیه های بهداشتی،پیگیریهای مجددجهت انجام تست تابهبودی کامل اقدام می شود.

وی در خصوص نظارت بر کار این فروشگاه ها در سطح شهر یاسوج گفت:همکاران ما در مرکز بهداشت بویراحمد ناظر بر تمام واحد های صنفی هستند و به طور مداوم شرایط ان ها در رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد بررسی قرار می دهند.

یزدان پناه توصیه ای برای مردم شهر یاسوج نیز داشت و گفت:از مردم انتظار داریم در این شرایط تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند و سعی کنند کمتر به بازار شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم در صورت مشاهده واحد صنفی متخلف در رعایت پروتکل های بهداشتی به مرکز بهداشت شهرستان اعلام کنند تا با همکاری هم بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم و همه به زندگی عادی خود برگردیم.

طاهری مدیر فروشگاه بزرگ سیتی سنتر نیز در گفت و گو با خبرنگار فریاد جنوب ارزان فروشی را دلیل ایجاد این شایعه توسط برخی افراد اعلام کرد.

وی افزود:فروشگاه ما با توجه به این که اجناس بدون واسطه و از تولیدی تامین می کند قیمت های فروش خود را کاهش داده تا هم توانایی خرید مردم بیشتر و هم به تولید ملی کمک شود.

طاهری در خصوص اقدامات این فروشگاه در راستای رعایت موارد بهداشتی گفت: ما در این مرکز فروش هیچ فردی را بدون ماسک نمی پذیریم و زدن ماسک برای همه مشتری های ما الزامی است.ضمن این که مواد ضد عفونی در هنگاه ورود و خروج برای ان ها در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:انتظار داریم این افرادی پشت سر دیگران شایعه درست می کنند تا سود های خود را از فروش چند برابر کنند به فکر قیامت نیز باشند.