استاندارکهگیلویه وبویراحمد طی پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت+متن پیام
استاندارکهگیلویه وبویراحمد طی پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت+متن پیام

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب،دکتر حسین کلانتری طی پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی یکی از روزهای تبلور تدبیر و امید بر مردم شریف ایران اسلامی است. اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب،دکتر حسین کلانتری طی پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی یکی از روزهای تبلور تدبیر و امید بر مردم شریف ایران اسلامی است.
اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشور با تاکید بر توانمندسازی بیمه شدگان و ترویج فرهنگ عمومی بیمه درمان وبا ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند که با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل نموده و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و مشارکت اجتماعی مردم موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم نماید . هـدف اصلی این اداره کل تعمیم بیمه خدمات درمانی در سطح استان با ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت مردم میباشد .
سازمان بیمه سلامت ایران ماموریت دارد برای کاهش مخاطرات مالی با گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقاء سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم نماید.
اینجانب آغاز” هفته بیمه سلامت ” را به تمامی بیمه شدگان این سازمان که در کهگیلویه وبویراحمد بالغ بر 70درصد جمعیت استان میباشند و تمامی شرکای کاری خود، تبریک و تهنیت گفته وبرای تمامی این عزیزان و بالاخص کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد آرزوی بهروزی و سلامت دارم .

باشد که در خدمت رسانی به مردم شریف در کاستن رنجهای بیماری و بیمارداری که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز میباشد موفق و موید باشند.

حسین کلانتری
استاندار