اسماعیل دوستی دریاسوج :دکتر پزشکیان یک فرصت برای ایران است /هشتم تیر نباید در خانه بنشینیم
اسماعیل دوستی دریاسوج :دکتر پزشکیان یک فرصت برای ایران است /هشتم تیر نباید در خانه بنشینیم

یک فعال اصلاح طلب گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه مشارکت بالا را در انتخابات ها داشت و درخشید و این بار هم شک ندارم که نمره ۲۰ مشارکت را می‌گیرد. فریادجنوب : «اسماعیل دوستی» در مراسم افتتاح ستاد دکتر مسعود پزشکیان در یاسوج با بیان اینکه ایران باید در جهان سرآمد باشد، خطاب به […]

یک فعال اصلاح طلب گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه مشارکت بالا را در انتخابات ها داشت و درخشید و این بار هم شک ندارم که نمره ۲۰ مشارکت را می‌گیرد.

فریادجنوب : «اسماعیل دوستی» در مراسم افتتاح ستاد دکتر مسعود پزشکیان در یاسوج با بیان اینکه ایران باید در جهان سرآمد باشد، خطاب به مردم گفت: هشتم تیر نباید در خانه بنشینیم، باید بیاید رای دهید.

این فعال اصلاح طلب گفت: آقای پزشکیان صداقت، ایمان، پاکدستی، شجاع، در ۴۴سال حضور در منصب های مختلف داشته و یک ضعف ندارد و از باتلاق های فساد پاک بیرون آمده است.

دوستی افزود: مشکل امروز ما در کشور منابع نیست، این کشور دارای منابع غنی است.

وی تصریح کرد: یکی از خصوصیات دکتر پزشکیان تصمیم گیری است و این مهم هم منابع می سازد و هم روابط بین الملل را درست می کند.

این فعال اصلاح طلب عنوان کرد: دکتر پزشکیان یک فرصت برای ایران، مردم ایران و جوانان مظلوم این مرز و بوم است.

وی گفت: برادران عزیز، مجریان انتخابات، خدا قوت خسته نباشید، رای مردم حق الناس است مراقب باشید انتخابات را خوب برگزار کنید و این وظیفه شماست که رای مردم را بگیرید، خوب بشمارید و اعلام کنید.

دوستی افزود: باید از همه نیروهای انقلاب و داوطلبان استفاده کنید و  پای صندوق ها باشند.