باحضور رئیس دادگستری شهرستان دنا برگزارشد؛   نشست بررسی معضلات و راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دهستان توریستی”کریک”÷تصاویر
باحضور رئیس دادگستری شهرستان دنا برگزارشد؛   نشست بررسی معضلات و راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دهستان توریستی”کریک”÷تصاویر

فریاد جنوب؛در نشستی صمیمی با اهالی دهستان کریک از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا رئیس دادگستری شهرستان دنا معزلات فرهنگی،اجتماعی این دهستان و همچنین مشکلات این دهستان در بخش عمرانی  علی الخصول موانع پیش روی بازسازی بقعه متبرکه امامزادگان بررسی شد.   به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب دراین نشست که با دعوت پایگاه مقاومت […]

فریاد جنوب؛در نشستی صمیمی با اهالی دهستان کریک از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا رئیس دادگستری شهرستان دنا معزلات فرهنگی،اجتماعی این دهستان و همچنین مشکلات این دهستان در بخش عمرانی  علی الخصول موانع پیش روی بازسازی بقعه متبرکه امامزادگان بررسی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب دراین نشست که با دعوت پایگاه مقاومت بسیج دهستان کریک برگزار شد ملک حسینی رئیس دادگستری شهرستان دنا و برخی از کارشناسان مواد مخدر استان به بررسی مشکلات این دهستان در حوزه اجتماعی و فرهنگی  اعم از طلاق و مواد مخدر و دیگر معضلات پیش رو از جمله موانع پیش روی پروژه های عمرانی علی الخصوص پروژه بازسازی بقعه متبرکه امامزادگان این دهستان پرداختند.

در پایان مقرر شد تمهیدات لازم جهت رفع معزلات این روستا اندشیده شود و دادگستری شهرستان دنا برای تحقق این امر نهایت همکاری را در چهارچوب قانون با اهالی این دهستان مهم شهرستان داشته باشد.

 

لازم به ذکر است دهستان توریستی کریک از لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین دهستان استان کهگیلویه و بویراحمد و از گردشگر پذیر ترین نقاط استان می باشد و ضمنا با توجه اینکه بین مرکز استان و مرکز شهرستان دنا قرار دارد از موقعیت استراتژیک خاصی نیز برخوردار است و همچنین وجود بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم عسگر(شاه عسگر)  و امامزاد میر اسحاق محمد دو امامزاده واجب التعظیم  و خیل بیشمار زاعران جایگاه فرهنگی خاصی به این دهستان بخشیده است.

از این رو مسئولان استانی و شهرستانی باید گام های عملی خود را بیش از پیش در راستای پیشرفت همه جانبه این دهستان ویژه بردارند.