بازدید دادستان شهرستان لنده ازشعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری
بازدید دادستان شهرستان لنده ازشعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با حضور میدانی در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت سرزده از شعب اخذ رأی در سطح شهرلنده و روستاها بازدید کرد. رضارستم نژاد در بازدید از شعب اخذ رای ضمن خسته نباشید به همه اعضای شعب گفت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف قانونی برای هر […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با حضور میدانی در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت سرزده از شعب اخذ رأی در سطح شهرلنده و روستاها بازدید کرد.

رضارستم نژاد در بازدید از شعب اخذ رای ضمن خسته نباشید به همه اعضای شعب گفت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف قانونی برای هر ایرانی است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: امروز صیانت از تک، تک رای مردم وظیفه و رسالت همه ما است و اگر خدای‌ناکرده بخواهیم در این امر کوتاهی کنیم حق‌الناس را رعایت نکرده‌ایم.
وی در ادامه خطاب به اعضای شعب اخذ رای گفت: توجه و دقت در خدمات‌رسانی برای رای گیری اقشار مردم و تکریم آنان برای حضور در پای صندوق‌های رای بر همه اعضای شعب واجب است.
رستم نژاد گفت: در نوبت صبح و عصر از بیشتر شعب اخذ رای در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی و موگرمون بازدید صورت‌گرفته است و قطعاً در زمان شمارش آرا نیز از شعب در سطح شهر نیز بازدید میدانی خواهیم داشت.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب