بازدید غلامرضا تاجگردون و معاون وزیر راه وشهرسازی به همراه جمعی ازمسئولان از بیمارستان نرگسی
بازدید غلامرضا تاجگردون و معاون وزیر راه وشهرسازی به همراه جمعی ازمسئولان از بیمارستان نرگسی

غلامرضا تاجگردون به همراه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین از بیمارستان نرگسی گچساران، رینگ بافت فرسوده، پروژه خیابان بلادیان و پروژه دریاچه مصنوعی بازدید نمودند. پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه احداث بیمارستان یکصد و چهل تختخوابی نرگسی گچساران یکی […]

غلامرضا تاجگردون به همراه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین از بیمارستان نرگسی گچساران، رینگ بافت فرسوده، پروژه خیابان بلادیان و پروژه دریاچه مصنوعی بازدید نمودند.

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir

غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه احداث بیمارستان یکصد و چهل تختخوابی نرگسی گچساران یکی از مطالبات دیرینه مردم این شهرستان است ،از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصدی این بیمارستان خبر داد و افزود: این مرکزدرمانی بدلیل برخورداری از بخش‌های مختلف درمانی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این مرکز درمانی به گونه‌ای طراحی شده که در بخش زایمان هر اتاق دارای vipبرای همراهان و بخش NICU مراقبت ویژه نوزادان نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است .

تاجگردون ادامه داد : باروری به روش لقاح مصنوعی با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات پزشکی و کادر فوق تخصصی مجرب طی دو روز آینده در بیمارستان مادر و کودک حضرت بی بی حکیمه (س) به بهره برداری خواهد رسید .

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت و هیئت همراه در این بازدید از ساخت‌و‌ساز پروژه‌ها، بازگشایی معابر‌، ساخت و ساز مناطق بافت فرسوده دیدن کردند و اقدامات انجام گرفته راستای رفع محرومیت و ارتقاء شاخص های کیفی زندگی و برخورداری از عدالت در راستای توسعه را مطلوب و موفق ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم به یاری خداوند متعال و با کمک مسئولین بتوانیم هرچه سریعتر پروژه های در حال ساخت را به بهره برداری رسانده و خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردم شهرستان ارائه نماییم.

بر اساس این گزارش در این بازدید ، میزان پیشرفت، نحوه اجرا و موانع و مشکلات احتمالی پروژه‌ها بررسی شد و راهکارهای مهم و مورد نیاز در این زمینه مطرح و دستورات لازم نیز ارائه شد.