بازدید میدانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سادات محمودی پاتاوه
بازدید میدانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سادات محمودی پاتاوه
حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه سادات محمودی پاتاوه بازدید کردند.

به گزارش فریادجنوب، در ادامه بازدید‌های می‌دانی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) نماینده ولی‌فقیه و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد و نماینده ولی فقیه استان،  فرماندار شهرستان دنا، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امام جمعه سی‌سخت، امام جمعه پاتاوه و جمعی از مدیران کل استانی در حوزه زیرساخت از منطقه سادات محمودی بخش پاتاوه بازدید کردند.  

علی محمد روستا در گفت: متأسفانه به دلیل سیلاب و بارندگی‌های اخیر لوله انتقال آب منطقه رودشتی و روستا‌های تابعه شکسته و پایه‌های بتنی لوله‌های آب نیز تخریب شده است، یکبار بطور موقت این لوله تعمیر شده و دوباره تخریب شده است.
روستا اظهار کرد: از روستا بازدید شده، اتصالات مربوط به لوله انتقال آب خریداری شده و آماده نصب است، و ان‌شاءالله مشکل بطور موقت حل می‌شود ولی باید کاری انجام بگیرد که مشکل بطور دائمی حل شود،  لوله انتقال آب از بستر رودخانه عبور نکند و در سیلاب ‌های بعدی دچار ضرر و زیان و قطعی آب نشویم.
وی گفت: با مدیران حوزه زیرساخت بصورت می‌دانی و حضوری در حال بررسی دیگر مشکلات روستا‌ها هستیم و برنامه‌ریزی برای انجام دیگر امور صورت می‌گیرد.

روستا بیان کرد:  برخی مشکلات در حوزه پمپاژ کشاورزی وجود دارد، در روستا‌های دیگر مشکلات بعضا در خصوص بهسازی معابر، جاده‌های بین مزارع وجود دارد که از آن‌ها بازدید می‌شود.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی روستا‌ها مشکل برق و روشنایی دارند، جاده امام‌زاده محمود درب کلات دارای پیچ‌های خطرناکی است که این موضوع باید مورد توجه راهداری قرار بگیرد.
علی‌محمد روستا از مدیران و معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد میدانی و پیگیر ستان است که طی مدت اخیر سرکشی‌های زیادی به روستا‌ها و مناطق مختلف استان داشته است.