با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد
با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

صبح ۲۹ آبان با حضور دکتر فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، غیاثی مدیرکل اموراستانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استانی و نظامی و لشکری، هنرمندان و اصحاب رسانه پوستر پوستر سی و یکمین جشنواره […]

صبح ۲۹ آبان با حضور دکتر فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، غیاثی مدیرکل اموراستانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استانی و نظامی و لشکری، هنرمندان و اصحاب رسانه پوستر پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش فریاد جنوب از کهگیلویه و بویراحمد، هم‌زمان با معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که از هنرمندان تئاتر می باشد از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان افزود: 26 گروه نمایشی با 150 اجرای تئاتر از ابتدای سال 98 تا کنون در همه شهرستان‌های استان اجرای عموم داشته اند که پس از بازبینی فیلم اجرای عمومی 16 اثر و در بازبینی حضوری 6 اثر به دبیرخانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان معرفی شده اند.
رضا رفیعی گفت: پوستر این جشنواره توسط هنرمند هم استانی، سید حمید جوکار طراحی شده که پیش از این نیز در جشنواره های مختلف تئاتر عناوینی را از آن خود کرده است.
رضا رفیعی در پایان گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد از 4 تا 6 آذر با دبیری رضا گشتاسب از هنرمندان شاخص تئاتر استان و ایران در گچساران برگزار خواهد شد.