تأمین اعتبار 3 میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستایی در کهگیلویه
تأمین اعتبار 3 میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستایی در کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، گفت: با همکاری بنیاد مسکن کشور 3 میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستایی شهرستان اعتبار تأمین شده است. به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی‌پور ظهر امروز از پروژه‌های بنیاد مسکن در روستاهای چیر و برج‌ علیشیر بازدید کرد. نماینده مردم کهگیلویه در بازدید از این پروژه‌ها از تأمین اعتبار […]

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، گفت: با همکاری بنیاد مسکن کشور 3 میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستایی شهرستان اعتبار تأمین شده است.

به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی‌پور ظهر امروز از پروژه‌های بنیاد مسکن در روستاهای چیر و برج‌ علیشیر بازدید کرد.

نماینده مردم کهگیلویه در بازدید از این پروژه‌ها از تأمین اعتبار سه میلیارد تومان با همکاری بنیاد مسکن کشور خبر داد و گفت: این اعتبار قرار است برای آسفالت 12 روستای شهرستان کهگیلویه هزینه شود.

هاشمی‌پور، با بیان اینکه روستای چیر از گذشته تاکنون درگیر مشکلات عدیده در حوزه بهسازی و آسفالت بوده است، افزود: 900 میلیون تومان از این اعتبار صرف آسفالت 39 هزار متر مربع از معابر این روستا خواهد شد.

وی، بیان کرد: با همکاری بنیاد مسکن استان و شهرستان طی سال‌های 95 و 96 مبلغ 10 میلیارد و 800 میلیون تومان در بحث بهسازی معابر 26 روستای کهگیلویه و لنده هزینه شده است.

هاشمی‌پور، گفت: یک واحد چمن مصنوعی با اعتبار 400 میلیون تومان هم با توجه به ظرفیت و استعداد ورزشی جوانان چیر اختصاص داده شده و در مرحله برگزاری مناقصه است.

هاشمی‌پور همچنین در بازدید از روستای برج علیشیر از پیگیری و رفع مشکل مسجد، جاده ورودی روستا و آسفالت معابر حداکثر تا پایان تیرماه خبر داد.

۳