تقدیر از مدیری که زمان ومکان برای وی معنا ندارد
تقدیر از مدیری که زمان ومکان برای وی معنا ندارد
رسالت حقیقی این رسانه برخود واجب می داند از زحمات مدیرکل محترم منابع طبیعی و مجموعه همکاران ایشان تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشد و به همه سبزپوشان و مدافعان طبیعت خسته نباشید و خدا قوت گفت

به گزارش فریاد جنوب ؛هر ساله با شروع فصل گرما نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مثابه کهنه سربازانی با همت و غیرتِ عرصه های طبیعی و مرتعی دل در گرو مقابله با شعله های آتش و حفاظت جانانه از جنگل های زاگرس دارند. بر خودشان واجب می بینند که با تمام توان و سرمایه انسانی و اداری خود به یک معنا و سرتاپا به جلوگیری از پیشروی آتش می پردازند.

در این میان جا دارد که از تلاش های شبانه روزی، برنامه ریزی شده و فنی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد و کلیه مجموعه تحت نظر ایشان در اطفاء حریق ها نهایت تقدیر و تشکر بعمل آید.الحق والانصاف خود ایشان شخصا در غالب آتش سوزیهایی که در موقعیت و مختصات های جغرافیایی در عمق جنگلها و صعب العبورترین مناطق کوهستانی است حضور کامل دارند.

این خود نشانه ای از حس مسئولیت پذیری یک مدیر مدبر و پای کار است که ضمن مدیریت عوامل میدانی و پشتیبانی از گسترش هر چه بیشتر آتش سوزی جلوگیری نموده و کلیه پرسنل،همکاران خود و مردم محلی را در مهار هر چه سریع تر آتش یاری می نماید.

حضور پرمعنای مهندس حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت عملی بحران آتش سوزی ها خود از نقاط قوت در این عملیات خطیر است و این هرگز از چشم اصحاب رسانه و مردم دور نمی ماند و همچنان قابل ستایش است.

رسالت حقیقی این رسانه برخود واجب می داند از زحمات مدیرکل محترم منابع طبیعی و مجموعه همکاران ایشان تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشد و به همه سبزپوشان و مدافعان طبیعت خسته نباشید و خدا قوت گفت ویقینا زحمات و خدمات ماندگار شما فراموش نخواهد شد.