تقدیر حکمتیان اصل از دونماینده سابق مجلس شورای اسلامی
تقدیر حکمتیان اصل از دونماینده سابق مجلس شورای اسلامی
درتودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری حکمتیان اصل مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود؛طی این چندسال که تصدی خدمتگزاری در این اداره کل را برعهده داشتم شاهد موفقیت های بسیار خوبی بودیم که مهم ترین آن کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی است.
مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان به سایر عملکرد خود اشاره کرد و گفت ؛ در حوزه های پروژه های آبخیزداری عملکرد قابل تحسینی داشتیم وسعی کردیم در تمامی نقاط کمتر توسعه اشتغالزایی برای کشاورزان استان فراهم سازیم .

وی در ادامه به توزیع آبگرمکن های خورشیدی پرداخت و افزود :در مناطقی کمتر توسعه یافته که از نعمت گاز برخوردار نبودند آبگرمکن های خورشیدی نصب کردیم تا درحد امکان از قطع درختان جلوگیری کنیم .

وی در پایان از تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت به عنوان نخبه بودجه ریزی و بودجه نویسی و همچنین غلام محمد زارعی نماینده سابق مردم شهرستانهای بویراحمد ، دنا در مجلس شورای ،کلانتری استاندار سابق استان، از مجموعه دستگاه قضایی استان مدیرکل دادگستری استان ، دادستان مرکز استان و مجموعه سپاه پاسداران که در آتش,سوزیها و رفع تصرفها همیشه همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری داشتند تقدیر تشکر مینمایم.

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوب