تمامی راههای دسترسی مکانهای تفریحی در طبیعت باید مسدود شوند/برای تفریح خود با سلامت و جان مردم بازی نکنید
تمامی راههای دسترسی مکانهای تفریحی در طبیعت باید مسدود شوند/برای تفریح خود با سلامت و جان مردم بازی نکنید
از ظرفیت های رسانه ها، بسیج ،سازمانهای مردم نهاد و تمام گروه هایی که توان اطلاع‌رسانی را دارند استفاده شود و به شهروندان توصیه شود در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین از منازل خود خارج نشوند.

فریاد جنوب؛فرماندار دنا از مردم خواست با رعایت ضوابط وضع شده در خانه های خود بمانند و به مسئولین برای کنترل شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در گفت و گو با خبرنگار فریاد جنوب در این شهرستان با جدی برشمردن قوانین و مقررات وضع شده برای کنترل بیماری کرونا گفت: مردم منتقل کننده ویروس کرونا در سیزده بدر نباشند و در خانه های خود بماننند تا بتوانیم طرح فاصله گذاری اجتمائی را کامل اجرا کنیم.

پناهی افزود:برای تفریح خود با سلامت و جان مردم بازی نکنید.ما راهی جز رعایت فاصله گذاری اجتماعی نداریم.روزهای تعطیل و غیر تعطیل فرقی ندارند. مردم برای رعایت و حفظ حقوق دیگران در خانه بمانند. اگر رعایت نکنیم در خانه ماندن طولانی تر و تدابیر سختگیرانه تر خواهد شد.

“تمامی راههای دسترسی مکانهای تفریحی در طبیعت باید مسدود شوند”

مسئول ارشد دولت در شهرستان دنا گفت: از ظرفیت های رسانه ها، بسیج ،سازمانهای مردم نهاد و تمام گروه هایی که توان اطلاع‌رسانی را دارند استفاده و به شهروندان توصیه شود در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین از منازل خود خارج نشوند.

وی تصریح کرد: تردد از شهر ستان به خارج از شهرستان و بالعکس جز در موارد خیلی ضروری و شرایط مندرج در طرح فاصله گذاری اجتمائی باید به صفر برسد. پلیس راهور هم مطابق وظایفی که به عهده دارند با رانندگان متخلف جریمه ۵۰۰ هزارتومانی لحاظ می کند و خودرو نیز یک ماه توقیف خواهد شد.در راستای اجرای این طرح هیچ گونه اغماضی در نظر گرفته نخواهد شد.

  • نویسنده : میر امید عباس پور