جایگزین احتمالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
جایگزین احتمالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش فریادجنوب ؛ شنیده های غیررسمی حکایت از این داردکه شنیده شده است جمعی در پی رایزنی برای معرفی یدالله رحمانی معاون اقتصادی استانداری فارس به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستند .  رحمانی بعد از کنار رفتن تبادار- استاندار فارس- مدتی سرپرست استانداری فارس بود و تا آخرین لحظات احتمال می رفت وی […]

به گزارش فریادجنوب ؛ شنیده های غیررسمی حکایت از این داردکه شنیده شده است جمعی در پی رایزنی برای معرفی یدالله رحمانی معاون اقتصادی استانداری فارس به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستند .

 رحمانی بعد از کنار رفتن تبادار- استاندار فارس- مدتی سرپرست استانداری فارس بود و تا آخرین لحظات احتمال می رفت وی استاندار خواهد شد ولی لابی قوی فارسی ها مانع از این کار شد و رحیمی دیگر معاون تبادار به عنوان استاندار معرفی شد.
حضور رحیمی در این جایگاه و عدم تمایل وی به ادامه کار با رحمانی سبب شده وزارت کشور دنبال پیدا کردن یک جایگاه جدید برای رحمانی باشد .
همین موضوع به همراه نزدیکی رحمانی به تاجگردون که زمانی معاون وی در سازمان برنامه و بودجه استان بود و هم چنین ساسان تاجگردون رئیس فعلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و جمعی دیگر از اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمدی شانس رحمانی را بالا برده است و این احتمال وجود دارد که این نیروی سیاسی و عمرانی پادنایی که سابقه مدیریت در استان را نیز دارد به عنوان سومین استاندار دولت تدبیر و امید در استان معرفی شود.